Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg; du har kjøpt bursdagsgave til typen din. Enda du har dårlig råd, så kjøper du..

Han blir glad, men når din bursdag kommer så får du ingenting.

Hvordan ville DU ha reagert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg hadde fortalt han at jeg hadde bursdag og spurt om han hadde glemt det. Kanskje også fortalt hva jeg ønsket meg.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg hadde fortalt han at jeg hadde bursdag og spurt om han hadde glemt det. Kanskje også fortalt hva jeg ønsket meg.

Den var smart! Gammel-samboren glemte ut alle bursdagene mine da vi bodde sammen. Ble veldig lei meg, og lukket meg inn i meg selv. Hadde det skjedd nå, hadde jeg nok sagt noe lignende som du foreslo. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Mannen min glemte det i fjor og da sa jeg i fra. Så kom han med fine røde roser senere på dagen.

Skrevet

Men hva om han husket bursdagen din, men han ikke gadd å kjøpe noe.. ?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Da hadde jeg sagt hva jeg ønsket meg. :sjarmor: Det gjorde jeg i år.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe sint om han ikke gadd å finne på noe til meg, på burdagen min! Han trenger ikke nødvendigvis kjøpe noe, men en eller annen oppmerksomhet synes jeg er på sin plass..

Skrevet

da hadde jeg nok blitt både skuffet, sint og lei meg.. siden jeg var liten har bursdager vært veldig spesielt hos oss, og heldigvis er typen veldig flink med gaver, blomster og kort på bursdager og til jul..

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempesur!!! :sur: Så lei meg :cry: Så skuffa :tristbla:

Skrevet

Det har skjedd mer enn en gang med meg.

Eksen min var veldig dårlig på bursdager og jul og slikt, han visste godt at det var bursdagen min, men kom alltid med en eller annen unnskyldning som f.eks "du skal få gave neste uke", "jeg skal bestille på nettet så det må jeg ta seinere" osv. Jeg fikk aldri noen bursdagsgave, gjennom de nesten tre årene vi var sammen.

Det er ikke det at gaven er så viktig, det er tanken som teller. Hadde vært fint med et lite kort eller en blomst, så jeg visste at jeg kanskje var verdt en bursdagsgave eller julegave likevel.

Ble alltid veldig skuffet såklart, men klarte aldri å få meg til å si noe til ham om det, jeg var jo nervøs for at det skulle oppfattes feil, at det skulle være frekt osv.

Gjest Gjest_xray_*
Skrevet

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

du skal få disse av mæ, siden han ikke giddet/glemte det......å gleme en slik dag

er for sløvt..... :sur:

:klem:

Skrevet

uff syns det høres så trist ut... og "jeg bestiller på nettet så det kommer snart" er en sååå dårlig unnskyldning... jeg bestilte en bukse fra Tyskland til typen til jul for 2 år siden, der var det fra 3-6 ukers ventetid, og jeg klarte faktisk å bestille den så den kom hit ei uke før jul... om man vil ha det til rett tid, klarer man det... til og med typen. Dårlige mannfolk ;) Men så er jeg av den typen som elsker gaver da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...