Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg veide 60 kg (normalvektig) før jeg ble gravid, og vekten stod stille frem til ca uke 15. Nå har jeg lagt på meg 10 kg på 10 uker uten å egentlig gjøre noe annerledes (går tur på 30-60 min om dagen og spiser normal mat til jeg blir mett). Magen har gått fra relativt flat til en skikkelig babymage på disse ukene. Er det andre som har samme erfaring som meg, hvor vekten ikke økte like mye i 3 trimester? 

Anonymkode: d0002...442

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg veide 60 kg (normalvektig) før jeg ble gravid, og vekten stod stille frem til ca uke 15. Nå har jeg lagt på meg 10 kg på 10 uker uten å egentlig gjøre noe annerledes (går tur på 30-60 min om dagen og spiser normal mat til jeg blir mett). Magen har gått fra relativt flat til en skikkelig babymage på disse ukene. Er det andre som har samme erfaring som meg, hvor vekten ikke økte like mye i 3 trimester? 

Anonymkode: d0002...442

Er ca like langt på vei som deg å la på meg 5kg plutselig. I løpet av 1 uke. Vet egentlig ikke hva som skjer 😄 

Men i mitt forrige svangerskap gikk jeg opp lite i 3 trimester, men mye i starten. Så det der er veldig individuelt. Man må bare vente å se. 

Anonymkode: 6df13...031

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...