AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Er det virkelig det de mener? Anonymkode: a4bde...de1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Det er jo ikke forbudt, så hva er problemet? Man kan møte 2 personer. Anonymkode: ef2a7...98f 10
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Dere bestemmer dette selv. Anonymkode: 9e877...858 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo ikke forbudt, så hva er problemet? Man kan møte 2 personer. Anonymkode: ef2a7...98f 2 personer gjelder Oslo ikke viken. Anonymkode: a4bde...de1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Dere kan møtes, men kan dere ikke bo sammen den neste måneden da? Slipper å reise med kollektiv. Anonymkode: b2ee4...85f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 Hva blir forskjellen i smitte på å bo sammen eller å være kjærester? Jeg kommer til å møte kjæresten i hvert fall, han hadde hatt like stor sjanse til å bli smittet av meg , om ikke mer,om vi hadde bodd på samme adresse. Anonymkode: 4bc8b...a56 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #7 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere kan møtes, men kan dere ikke bo sammen den neste måneden da? Slipper å reise med kollektiv. Anonymkode: b2ee4...85f Bruker kun bilen vi. Anonymkode: a4bde...de1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #8 Skrevet 16. mars 2021 Det er ikke nødvendig å gjøre det strengere eller vanskeligere enn det er. Anonymkode: 759fd...e1f 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #9 Skrevet 16. mars 2021 Det er en anbefaling, ikke et forbud. Når dere uansett treffer hverandre så ofte har det lite fra eller til om dere bor på samme adresse eller ei. Man kan jo ikke la være å se kjæresten sin. Anonymkode: fecd1...34e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #10 Skrevet 16. mars 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en anbefaling, ikke et forbud. Når dere uansett treffer hverandre så ofte har det lite fra eller til om dere bor på samme adresse eller ei. Man kan jo ikke la være å se kjæresten sin. Anonymkode: fecd1...34e Enig i dette. Jeg skal ikke treffe noen selv, så det er ikke sånn at jeg tar lett på anbefalingene, men akkurat her ville jeg tenkt at det var greit med et unntak. Anonymkode: 7e314...f65
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #11 Skrevet 16. mars 2021 Kjæresten min bor i Oslo, jeg i Viken. Vi kommer til og treffes som normalt. En uke er jeg sammen med barna. Den andre uken er jeg kun sammen med han. Så totalt sett møter jeg ikke mange mennesker. Anonymkode: c1930...a49 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #12 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 2 personer gjelder Oslo ikke viken. Anonymkode: a4bde...de1 Man kan møte fler, men det er forbudt å ha mer enn to på besøk hjemme i uka. Anonymkode: d356b...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #13 Skrevet 16. mars 2021 Er dette en trolltråd, eller finnes faktisk så tafatte og servile folk IRL??? Et forbud engang ville ikke fått meg til å slutte å møte kjæresten min. Ingen politikere skal da kontrollere folks privatliv. Kun idioter lar seg herse med på den måten. Anonymkode: a12bc...a23
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #14 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er dette en trolltråd, eller finnes faktisk så tafatte og servile folk IRL??? Et forbud engang ville ikke fått meg til å slutte å møte kjæresten min. Ingen politikere skal da kontrollere folks privatliv. Kun idioter lar seg herse med på den måten. Anonymkode: a12bc...a23 Og det er idioter som ikke følger rådene som i stor grad er årsak til at alt stenger ned og man stadig må ha flere påbud istedet for bare anbefalinger... Selvfølgelig kan du møte kjæresten din TS, men dere må sammen passe på å begrense antall nærkontakter. Altså bær du ikke ha besøk av 2 venninner for så å møte kjæresten din i tillegg. Anonymkode: c9617...df6 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #15 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og det er idioter som ikke følger rådene som i stor grad er årsak til at alt stenger ned og man stadig må ha flere påbud istedet for bare anbefalinger... Selvfølgelig kan du møte kjæresten din TS, men dere må sammen passe på å begrense antall nærkontakter. Altså bær du ikke ha besøk av 2 venninner for så å møte kjæresten din i tillegg. Anonymkode: c9617...df6 Ja, idioter som drar utenlands og på fester og slikt ja. Ikke folk som vil leve normale liv. Ikke glem at det var rikfolk fra Bærum og Oslo etc. som desperat måtte på skiferie på denne tiden i fjor, som tok med seg smitten til Norge. Og sikkert den samme rikfolkseliten som de dumme myndighetene åpnet for at kunne fra på sommerferie til utlandet ut på sensommeren i fjor. Og så tok de med smitte igjen. Og så måtte disse selvsagt få lov å reise i høstferien også, og selvsagt i jula- og tok med enda mer smitte. Så får ikke vanlige folk gå på jobb, eller sende ungene på skolen, pga. de egoistiske rike idiotene som bare MÅ reise utenlands uansett. Og samme nå....skoler stenges eller settes på rødt nivå, for å "redde" påsken for rike idioter som bare måååå dra på ferie utenlands eller i alle fall til diverse skisteder i Norge.Og smitte spres igjen....og så må alle vi andre stenge ned etter påske også, fordi myndighetene ville "redde" enda en ferie for rikfolksidiotene. Anonymkode: a12bc...a23 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå