liv Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Trenger forslag til en liten oppmerksom het til mannen. Bare noe lite for vi har lite penger akkkuratt nå. (Mye rot på jobben hans så han har ikke fått lønn på et par måneder og sånt. )
Thomasine Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 4. bryllupsdag er blomster/lin. http://www.bryllupsweb.no/bryllupsdager.html Kjøp/lag noe med blomster eller lin... Kanskje 2 nye lin-putetrekk til sofaputene...?
liv Skrevet 24. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2005 (endret) Hmm, pus spiser opp alle blomster vi har. Så for å ikke forgifte pus så har vi ikke annet enn grønne planter.. Og så har jeg akkurat ordnet nye putetrekk. Hmm. Men det var noe i den duren jeg tenkte. Skal ta en tur ned i byen i morgen og se litt rundt. Blir no dilldall fra et eller annet sted antar jeg Kanskje jeg kan trekke om kontorstolen hans. Det har blitt hull i trekket.. Endret 24. august 2005 av liv
Romantisk Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Å trekke om stolen hans var en god idé! Du kan jo også overraske han med noe god mat og vin hjemme. En piknik hvis været er fint er veldig romantisk også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå