Gå til innhold

Hvis jeg kutter ut alle tv kanalene og bare går for streaming, kan jeg se alt i nrk appen + direkte tv da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva anbefaler du når det gjelder streaming? 

Hva bør man ha?

Ser mest serier, dokumentarer, filmer og litt reality. 

Anonymkode: 70c8c...3dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke noe annet enn streaming. Ja, NRK kan man se, både direkte og alt annet, via appen.

Anonymkode: 3b569...7b8

• Liker 2
Skrevet

Hva som anbefales av streaming kommer an på hva du ser. Alle streamingtjenester har serier, filmer, dokumentarer og litt reality. 

Jeg bruker kun Viaplay og Disney, og finner lite av interesse på netflix, discovery og sumo. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt lineær tv siden 2012. Alt NRK viser, ligger også på nettet. I tillegg bruker vi Disney+, Netflix, Viaplay, Discovery og Primevideo. Vurderer å kutte ut Viaplay, da vi ikke bruker den noe særlig.

Anonymkode: b96bf...376

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg varierer hvilke strømmetjenester jeg betaler for. Akkurat nå har jeg Disney, Discovery, Netflix og Sumo. Nå i slutten av mars kommer Paramount, og da skal jeg teste den. Mulig jeg sier opp en av de andre da.

Anonymkode: 775f9...8b0

AnonymBruker
Skrevet

Betaler kun for en strømmetjeneste i måneden. 

Felles for de alle, er jo at når noe av deres orginale først har kommet ut så blir det der. 
Følger du med på serier på forskjellige strømmetjenester, da kan de samles opp så kan du ta alt på en gang når det er dens tjeneste sin tur. 

Og ja, nrk kan du se i appen, nettet osv. Lisensen er over skatteseddelen. 

Hadde i flere år ikke lineærtv, har det nå kun fordi det er inkludert i husleien. 

Anonymkode: 80bce...1d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva du trenger avhenger av preferanser. Jeg har alltid et abonnement på Disney+ og TV2 Sumo, fordi de bruker jeg mye. Jeg bruker også Netflix en del, men lite om sommeren. Jeg abonnerer på Viaplay, Prime og HBO i korte perioder. 

Anonymkode: a4096...2c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...