Gå til innhold

Mishandling? 6 mnd bby

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mor til en nydelig Princess men dessverre så har det seg slik at jeg er sammen med barnefaren som selv oppfører seg som et barn. 

Han kan kalle Bby stygge ting og vise finger, utenom at Bby har gjort noe speielt men ser bare på han å smiler. 

Han kan også kaste en bleie på ansiktet henne og le av det. Eller kaste myke leker på Bby. 

Han sier han er utrolig glad i henne, og elsker henne. Men hvorfor gjør han slike ting? 

Når jeg blir sint på han og klager så truer han meg med kniv 

Og rett etter på så sier han at han elsker meg og osv.. 

Jeg er så utrolig redd for barne mitt, jeg vil ikke ødelegge forholde dems for se er glad i hverandre. Er et stort valg å ta.. 

Men hvis barnefaren forsetter slik så må jeg gå. 

Er dette normal? For en 25 år gammel mann å vise finger til en liten Bby og si fuck face også le av det 😅

Anonymkode: b5461...960

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke normalt. Krisesenter.

Anonymkode: ed701...d9d

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Anmelde og komme deg vekk

Anonymkode: cb2c6...9d3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper dette er tull, synes du skal snakke med noen du stoler på om dette og faktisk flytte ut, til venner eller familie til du finner ut av dette. 
stakkar unge som vokser opp i dette. Håper du ikke lar han være alene med barnet.

Anonymkode: e40ef...b45

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Ta barnet med deg og løp!

Anonymkode: bc4c1...092

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg håper dette er tull, synes du skal snakke med noen du stoler på om dette og faktisk flytte ut, til venner eller familie til du finner ut av dette. 
stakkar unge som vokser opp i dette. Håper du ikke lar han være alene med barnet.

Jeg er faktisk litt redd å la barnet alene med han. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er mor til en nydelig Princess men dessverre så har det seg slik at jeg er sammen med barnefaren som selv oppfører seg som et barn. 

Han kan kalle Bby stygge ting og vise finger, utenom at Bby har gjort noe speielt men ser bare på han å smiler. 

Han kan også kaste en bleie på ansiktet henne og le av det. Eller kaste myke leker på Bby. 

Han sier han er utrolig glad i henne, og elsker henne. Men hvorfor gjør han slike ting? 

Jeg er så utrolig redd for barne mitt, jeg vil ikke ødelegge forholde dems for se er glad i hverandre. Er et stort valg å ta.. 

Er dette normal? For en 25 år gammel mann å vise finger til en liten Bby og si fuck face også le av det 😅

Ikke normalt i det heletatt herregud hvorfor fikk du barn med Han? 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Lovelymother skrev (Akkurat nå):

Ikke normalt i det heletatt herregud hvorfor fikk du barn med Han? 

Jeg skulle egentlig gå ifra han 🤦‍♀️men så ble jeg gravid 🤰 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Her er det mange ildrøde flagg. Ingen av de tingene du lister opp er normalt.

Du må bare ta med deg barnet og komme deg bort. Alt det grusomme han gjør mot baby er horribelt og barnemishandling. Han truer deg med kniv. Neste gang så kan han bruke kniven på deg. 

Både du og babyen er i fare med han i hus. 

Du må aldri la han være alene med babyen. 

Anonymkode: 2dd6d...bd3

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du bør ta dette opp med helsestasjonen det kan hende de har sinnsmestringskurs. Det er ikke bra I det heletatt det dere driver med og dere bør søke om hjelp fort som mulig 

AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS - skaff deg hjelp til å komme deg bort! Hadde jeg sett faren til barnet mitt kaste så mye som én bleie i ansiktet på babyen vår, hadde det vært nok for meg. 

DU kan endre på framtiden til babyen din nå! Gjør det! Vær sterk - vær mammaen h*n trenger at du er og kom dere bort!

Anonymkode: b7b1b...b91

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det går helt greit, du kan fortsatt gå. Synes ikke det burde stoppe deg til å gå videre. Finnes veldig mange som har gjort det. Ungen trenger et trygt sted å vokse opp i og en tilknytning person. 
Synes du skal dra til krisesenter. Der for du mye hjelp. Folk du kan snakke med og de hjelper deg med hvordan du skal komme deg videre. Synes ikke du burde være redd. Ta første steget. Det er det vanskeligste, etter det kommer resten til å være enkelt. 
du må også huske at du har ei jente som  er avhengig av deg, du må gjøre alt for å beskytte henne fra alt vondt. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går helt greit, du kan fortsatt gå. Synes ikke det burde stoppe deg til å gå videre. Finnes veldig mange som har gjort det. Ungen trenger et trygt sted å vokse opp i og en tilknytning person. 
Synes du skal dra til krisesenter. Der for du mye hjelp. Folk du kan snakke med og de hjelper deg med hvordan du skal komme deg videre. Synes ikke du burde være redd. Ta første steget. Det er det vanskeligste, etter det kommer resten til å være enkelt. 
du må også huske at du har ei jente som  er avhengig av deg, du må gjøre alt for å beskytte henne fra alt vondt. 

Helt enig i dette! Barnet må  komme først.

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Så ikke la Han være alene med barnet du må søke  hjelp

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Her må du handle raskt. Krisesenter, når mannen er ute av døren i morgen. Dette er absolutt ikke normalt og vil eskalere...

true med kniv og kaste ting på baby.

Kontakt krisesenter nå:

http://www.oslokrisesenter.no/Kontakt_Oss/index.html

og ring politiet, de kan hente deg:

https://www.politiet.no/om/organisasjonen/politidistrikter/oslo/sentrum-politistasjon/

Og neste gang du er på helsestasjon med baby, be om hjelp, om du og barnet ikke har kommet dere vekk før den tid.

Anonymkode: 5a691...6b7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg må vel ta det steget ja takk! Jeg trengte bare å ha noen å snakke med å høre ifra andre.

Jeg har ikke fortalt det til noen. Jeg skal beskytte barne mitt ❤️

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg må vel ta det steget ja takk! Jeg trengte bare å ha noen å snakke med å høre ifra andre.

Jeg har ikke fortalt det til noen. Jeg skal beskytte barne mitt ❤️

Jeg har troen. Om dere klarer dere i løpet av natten, synes jeg du skal våkne tidlig i morgen og pakke med nødvendige ting til deg selv og barnet, deretter ringer du krisesenteret. Og hvis det er noe mannen/samboeren din mistenker og situasjonen blir skummel. Ikke nøl med å ringe politiet.

kan tenke meg at det er vanskelig å gå fra alt, du må være sterk nok. Sender deg masse klemmer!

• Liker 6
Skrevet

Du skriver at han truer deg med kniv. Det er veldig alvorlig og er på ingen måte normalt. Du må bare komme deg bort. Deretter må du sikre barnet mot å ha samvær med barnefaren. Det kan være du burde kontakte politiet. Anmeldelse, voldsalarm psv

• Liker 9
Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen,

Chantielle mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...