AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Hva er hensikten med moseskurv? Hvis du har hatt, hva brukte du til? Vi skal ha nr 2 nå og med første husker jeg at jeg savnet å lett kunne plukke opp sovebaby i babynest og ta med meg fra sofaen inn på badet eller soverommet eller ut hvornåenn jeg ville flytte meg og allikevel ha baby i sikte. Er moseskurv kanskje det jeg er ute etter? Kan jo bruke vognbag, men hadde vært fint å slippe demontere vogna hver gang. Jeg ser de ofte kommer med et slags stativ, men det der veldig skranglete og ustabilt ut å ha en baby liggende oppi der mens det står i stativ. Anonymkode: efd1b...63d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Ingen? Ser de stadig vekk til salgs på finn, så noen må vel ha erfaring med det? 😂 Anonymkode: efd1b...63d
CarinaB Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Jeg har ikke erfaring, men har kjøpt en igjennom finn😊 tenker å bruke den som bedside crib, eventuelt som avlastning iblant ved samsoving😁 veldig fin å ha på stua og, lett å bære med seg de med håndtak. Fikk med tilhørende vuggestativ, som jeg tenker kan være greit å ha. Veldig stødig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå