AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Inspirert av flere tråder i det siste. Jeg elsker dyr, og kunne ikke engang tenke meg å PRØVE å date en som ikke føler det samme. Jeg har hund, så en potensiell partner må like hunder. Men jeg vil ikke være sammen med en som ikke liker katter heller, for jeg synes katter også er fantastiske og tenker at noe må være riv ruskende galt med folk som ikke liker dem 😅 Allergi blir noe annet. En katteallergiker er ikke fullstendig uaktuell. Hva tenker dere andre, og hvorfor? Anonymkode: c74c5...dc6 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Nei. Det sier mye om personen Anonymkode: 50d99...d6e 17
Macro Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Folk som sier de ikke liker dyr eller barn er jeg ikke interessert i verken som venner eller kjæreste. For ordens skyld mener jeg ikke frivillige barnefrie, men folk som faktisk ikke liker barn. Denne typen mennesker er så langt unna meg som person som det er mulig å komme. 2
Fotgjenger Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Jeg elsker dyr, men ville ikke utelukket en mann kun fordi han ikke gjør det samme. Folk er forskjellige, og kan ha ulike grunner for ikke å like dyr. Dersom han var SLEM mot dyr derimot, da hadde saken vært en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 1 minutt siden, Fotgjenger said: Jeg elsker dyr, men ville ikke utelukket en mann kun fordi han ikke gjør det samme. Folk er forskjellige, og kan ha ulike grunner for ikke å like dyr. Dersom han var SLEM mot dyr derimot, da hadde saken vært en annen. Kunne du ha levd uten dyr da? Det kunne ikke jeg ha gjort. Med ett eneste unntak, og det er hvis jeg hadde barn som var allergiske. Anonymkode: c74c5...dc6 4
Macro Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Fotgjenger skrev (3 minutter siden): Jeg elsker dyr, men ville ikke utelukket en mann kun fordi han ikke gjør det samme. Folk er forskjellige, og kan ha ulike grunner for ikke å like dyr. Dersom han var SLEM mot dyr derimot, da hadde saken vært en annen. Folk som unngår dyr fordi de ikke liker dyr er ikke like nok meg til at jeg vil ha de tett på meg. Bare det er nok for meg. Trenger ikke være slemme mot de. 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 Nei, kjæresten bør egentlig elske dyr. Ikke minst dyret mitt. Det er ikke bare dyret, heller, er også noe med viben med en person. Anonymkode: b104a...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 Hadde ikke gått nei. Sett bort i fra at jeg har en liten firbeint selv som jeg forventer at partner er snill og god med, så er også noe av det mest sjarmerende jeg vet ved en mann at han er omsorgsfull med dyr og barn. Samspillet og gleden hunden min og samboeren min har fått i hverandre smelter hjertet mitt daglig. Jeg må ha dyr i livet mitt, og jeg må ha en mann som tenker på dyret som et familiemedlem. Anonymkode: cdec2...a4a 7
AnonymBruker 42 Skrevet 15. mars 2021 #9 Skrevet 15. mars 2021 (endret) Kommer an på hva du definerer som "dyre-elsker" og det å "ikke like dyr". Jeg er VELDIG glad i dyr (sånn jeg ser det), men jeg har jo ikke noen selv. feks. Tror heller aldri jeg har møtt noe som ikke "liker dyr", egentlig Endret 15. mars 2021 av Beeblebrox 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. mars 2021 #10 Skrevet 15. mars 2021 Nei, jeg er skeptisk til mennesker som ikke liker dyr.
Fotgjenger Skrevet 15. mars 2021 #11 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kunne du ha levd uten dyr da? Det kunne ikke jeg ha gjort. Med ett eneste unntak, og det er hvis jeg hadde barn som var allergiske. Anonymkode: c74c5...dc6 Det kunne jeg. Jeg har dyr, men den beslutningen var vi enige om her hjemme:)
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #12 Skrevet 15. mars 2021 Macro skrev (6 minutter siden): Folk som unngår dyr fordi de ikke liker dyr er ikke like nok meg til at jeg vil ha de tett på meg. Bare det er nok for meg. Trenger ikke være slemme mot de. Jeg tenker at jeg ville gått glipp av noen fine relasjoner hvis jeg var så "bastant". Men så er jeg rimelig åpen og tenker ikke at folk er dårlige folk fordi de ikke deler mine synspunkt. Anonymkode: 1b2f0...f94 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #13 Skrevet 15. mars 2021 Fair enough, for jeg synes dyr er ekle og det var deilig å vite mannen min ikke hadde lyst på det. Det var likevel ikke det jeg spurte på første date akkurat så kunne sikkert levd med en mellomting. Anonymkode: 49eae...167 1
Macro Skrevet 15. mars 2021 #14 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tenker at jeg ville gått glipp av noen fine relasjoner hvis jeg var så "bastant". Men så er jeg rimelig åpen og tenker ikke at folk er dårlige folk fordi de ikke deler mine synspunkt. Anonymkode: 1b2f0...f94 Tja, jeg snakker nære venner og kjærester. Om man ikke matcher så går man ikke glipp av noe. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #15 Skrevet 15. mars 2021 17 minutter siden, Beeblebrox said: Kommer an på hva du definerer som "dyre-elsker" og det å "ikke like dyr". Jeg er VELDIG glad i dyr (sånn jeg ser det), men jeg har jo ikke noen selv. feks. Tror heller aldri jeg har møtt noe som ikke "liker dyr", egentlig Tja, kunne du ha vært sammen med noen som synes dyr er ekle, slik som ABen over her? Anonymkode: c74c5...dc6 3
AnonymBruker 42 Skrevet 15. mars 2021 #16 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tja, kunne du ha vært sammen med noen som synes dyr er ekle, slik som ABen over her? Anonymkode: c74c5...dc6 Tja, om det var sånn at ab synes at slanger var ekle, og ikke ville ha dem som husdyr, så kunne jeg nok det, ja Er ikke lenge siden det var en tråd her hvor noen hatet hunder men elsket katter, f.eks.... Hvordan definerer man det, lizm ? OM du vil ha spesifikke svar, må du nesten utdype litt 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #18 Skrevet 15. mars 2021 1 minutt siden, Beeblebrox said: Tja, om det var sånn at ab synes at slanger var ekle, og ikke ville ha dem som husdyr, så kunne jeg nok det, ja Er ikke lenge siden det var en tråd her hvor noen hatet hunder men elsket katter, f.eks.... Hvordan definerer man det, lizm ? OM du vil ha spesifikke svar, må du nesten utdype litt Jeg trodde jeg spesifiserte i hovedinnlegget, men ok. Kunne du vært sammen med en som synes katter og hunder er ekle? Eller, hvis du elsker hester og kaniner- kunne du vært sammen med en som synes hester og kaniner er ekle? Anonymkode: c74c5...dc6 1
AnonymBruker 42 Skrevet 15. mars 2021 #20 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg trodde jeg spesifiserte i hovedinnlegget, men ok. Kunne du vært sammen med en som synes katter og hunder er ekle? Eller, hvis du elsker hester og kaniner- kunne du vært sammen med en som synes hester og kaniner er ekle? Anonymkode: c74c5...dc6 Kanskje gjorde du det, men for meg så ble det litt vel "vagt" til å kunne svare skikkelig... Jeg elsker jo både katter og hunder f.eks (alle dyr egentlig), men jeg synes jo også de kan være ganske så "ekle" (har som sagt aldri møtt noen som "hatet" dyr) Prøvede egentlig bare å finne ut hva du mente med å være "dyre-elsker" og det "å hate", det er jo liksom litt essensielt for å kunne svare helt konkret for meg, iaf. Skjønner at jeg har rotet meg bort i en "enten eller"-tråd, som jeg ikke kan bidra med stort i, men bra du bryr deg om dyr 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå