Gå til innhold

Sko som passer til kjoler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til sko som passer til kjoler som IKKE har hæler eller er ballerina? :) Tenker ikke på veldig fine kjoler som brukes til bryllup etc, men heller ikke helt hverdagskjoler. En mellomting der.

Er i 20årene. Noen anbefalinger/tips? :)

Anonymkode: 8af21...7a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 50-åra og bruker f.eks slike sko til kjoler og skjørt.  Min datter som er i 20-åra bruker også slike sko, men hun bruker i tillegg både vanlige joggesko og sneakers 😊

SERENA 141 Sko Samtchevreau Bn 111 Sko Borrelås Helsesko

Anonymkode: 1a70f...c29

AnonymBruker
Skrevet

Sneakers til kjole er supertrendy. I fjor sommer da mange gikk i kjoler så jeg nesten ikke noe annet bortsett fra sandaler når det var veldig varmt. 

Converse er også veldig poppis nå, men selv liker jeg best en lav, klassisk hvit sneakers til kjole. Har kjøpt denne fra Nike (Flyleather)

image.png.496201fdd47a18089684d652d1f9847b.png

Anonymkode: 21d02...0f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sneakers til kjole er supertrendy. I fjor sommer da mange gikk i kjoler så jeg nesten ikke noe annet bortsett fra sandaler når det var veldig varmt. 

Converse er også veldig poppis nå, men selv liker jeg best en lav, klassisk hvit sneakers til kjole. Har kjøpt denne fra Nike (Flyleather)

image.png.496201fdd47a18089684d652d1f9847b.png

Anonymkode: 21d02...0f5

Synes litt smale sneakers modeller som denne kan være fint til kjoler! Synes det fort kan se litt "klumpete" ut hvis man har veldig chunky sneakers til kjoler, så mitt tips er å finne noen joggesko som ser litt smale ut :) 

Anonymkode: 22127...911

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...