AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Noen som har tips til sko som passer til kjoler som IKKE har hæler eller er ballerina? Tenker ikke på veldig fine kjoler som brukes til bryllup etc, men heller ikke helt hverdagskjoler. En mellomting der. Er i 20årene. Noen anbefalinger/tips? Anonymkode: 8af21...7a2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Jeg bruker veldig mye hvite sneakers til kjoler og skjørt. Disse er jeg veldig glad i: https://www.matchfashion.no/dameklaer/sko/astro-04b18166/bleach-white/ Anonymkode: 4aaeb...043 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 Jeg er i 50-åra og bruker f.eks slike sko til kjoler og skjørt. Min datter som er i 20-åra bruker også slike sko, men hun bruker i tillegg både vanlige joggesko og sneakers 😊 Anonymkode: 1a70f...c29
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Sneakers til kjole er supertrendy. I fjor sommer da mange gikk i kjoler så jeg nesten ikke noe annet bortsett fra sandaler når det var veldig varmt. Converse er også veldig poppis nå, men selv liker jeg best en lav, klassisk hvit sneakers til kjole. Har kjøpt denne fra Nike (Flyleather) Anonymkode: 21d02...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sneakers til kjole er supertrendy. I fjor sommer da mange gikk i kjoler så jeg nesten ikke noe annet bortsett fra sandaler når det var veldig varmt. Converse er også veldig poppis nå, men selv liker jeg best en lav, klassisk hvit sneakers til kjole. Har kjøpt denne fra Nike (Flyleather) Anonymkode: 21d02...0f5 Synes litt smale sneakers modeller som denne kan være fint til kjoler! Synes det fort kan se litt "klumpete" ut hvis man har veldig chunky sneakers til kjoler, så mitt tips er å finne noen joggesko som ser litt smale ut :) Anonymkode: 22127...911 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå