AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Jeg har det fint. Liker å lese bøker, jogge/gå turer. Lever livet. Selvfølgelig kunne jeg tenkt meg en kjæreste, men jeg setter pris på det jeg har og tar det jeg får. Ikke alle Kgbrukere er deprimerte. Anonymkode: 3cded...448 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Har ikke så mange venner jeg heller. Blir invitert ut og slikt, men tiden strekker ikke til. Har rett og slett ikke tid. Jobber masse, har barn og kjærest (som jeg nesten heller ikke har tid til). Men må innrømme at jeg iblant savner å ha ei venninne eller to å kunne prate med. Anonymkode: 27042...d17
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Jeg har det slik som deg ts (kvinne her), og stortrives faktisk. Min drøm har heller aldri vært å stifte familie. Jeg har en veldig bra jobb som gir meg økonomisk sikkerhet (mye hardt arbeid som ligger bak), noen få veldig gode venner (og mange bekjente), og flere hobbier og interesser som gir meg mye. Jeg er også avhengig av mye alenetid (er nok introvert, selv om mange tror jeg er ekstrovert). Lev livet som du vil Anonymkode: d114f...471 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Har det som deg. Trives i mitt eget selskap og føler meg aldri ensom. Kun ifm sosialisering kan jeg kjenne på ensomhet og like etterpå. Merkelig nok. Jeg er utad hel normal. Blid og stort sett i imøtekommende på jobb. Men blir sliten av å være sosial lenge om gangen (også på jobb). Har heldigvis en jobb der jeg i stor grad jobber selvstendig. Har venner jeg vet jeg kan ta kontakt med, men så lenge jeg gir lite av meg selv, så forventer jeg ikke noe tilbake. Etter coronaen har jeg omtrent ikke hatt kontakt med venner. Kun litt familie. Anonymkode: fbe45...abd 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Ja, er mange som gjør det. Jobb og familie krever såpass mye tid. Vennskap er ganske krevende med noen, jeg selv trenger ikke noen å støtte meg på. Les her du: Anonymkode: f1a9a...e42
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 Jeg er også enslig og mye alene, og har det også helt fint. Har redusert helse, så sosiale tilsetninger og press påvirker meg negativt. Det suger mye ut av meg. At det er stille rundt ørene mine og døren min gjør at jeg kan "dyrke" meg selv og det jeg ønsker å gjøre. En tidligere kollega av meg sa en gang: "Jeg ønsker ikke venner. Venner er no herk. Det er kun mas, krav og utgifter med dem." Jeg skjønte aldri hvorfor han da kunne si noe slikt. Men etter å ha fått kjent på det selv så har han jo rett. Anonymkode: 469af...2d9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #7 Skrevet 16. mars 2021 Trives veldig godt med å være singel og for det meste venneløs jeg. Har ei venninne på andre siden av landet, som jeg prater med fast en kveld i uka, og vi besøker hverandre sporadisk. (Ikke i koronatider da) Det lille jeg trenger av det sosiale får jeg mer enn nok av på jobb. Jeg blir fort utmattet av for mye mennesker, støy og ståhei, og foretrekker mitt eget selvskap. Anonymkode: 2ff23...af8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #8 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har det fint. Liker å lese bøker, jogge/gå turer. Lever livet. Selvfølgelig kunne jeg tenkt meg en kjæreste, men jeg setter pris på det jeg har og tar det jeg får. Ikke alle Kgbrukere er deprimerte. Anonymkode: 3cded...448 Bra for deg 👍🏻 Anonymkode: 79c60...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå