AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Som overskriften sier. Straffedømte i en straffesak tok i kveld kontakt med meg på sosiale medier. La meg til på en viss plattform, jeg får helt panikk. Tok screenshot av varselet og blokkerte han asap, men er helt skjelven. Hva bør jeg gjøre? Trodde hen satt inne for det som er blitt påført meg. Tror ikke jeg får sove i natt Anonymkode: b2a19...7c9
Silva Pluvialis Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Har personen blitt idømt kontaktforbud? Jeg ville kontaktet politiet, uansett. Forstår at du ble skjelven.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Hen bor i en annen by, husker ikke om hen ble idømt kontaktforbud. Må lese dommen igjen.. Trodde alt var over, fader så urettferdig at et eneste menneske skal få lov å ødelegge så mye ts Anonymkode: b2a19...7c9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Får man ikke beskjed om det når de slipper ut?? Anonymkode: de28a...3b3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Får man ikke beskjed om det når de slipper ut?? Anonymkode: de28a...3b3 Tydeligvis ikke satt inn enda.. Anonymkode: b2a19...7c9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Off...føler sånn med deg.. Jeg fikk ikke en gang anmeldt personen jeg skulle ha anmeldt den gangen, hadde familie som var i mot det av en eller annen grunn. Er redd fortsatt og tør nesten ikke være på sosiale media av den grunn. Det verste med å ikke ha fått anmeldt er ikke bare at det aldri fikk noen konsekvens, men også det at jeg ikke kan snakke om historien, så lenge det ikke ble anmeldt så er det akkurat som om det aldri har skjedd.. helt sjukt.. Men du bør jo se igjennom papirene ja, og kanskje ta kontakt med advokatkontoret du hadde den gangen eller noe? Kanskje de kan sjekke litt for deg. Anonymkode: de28a...3b3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tydeligvis ikke satt inn enda.. Anonymkode: b2a19...7c9 Ahh, shit.. Ok, ja, folk står visst i fengslingskøer her til lands har jeg fått med meg.. Bra du tokscreenshot da, om hen har kontakt og besøksforbud så har jo personen gjort noe ulovlig igjen. Du må si fra til advokaten din om dette, og/eller politiet! Anonymkode: de28a...3b3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Får man ikke beskjed om det når de slipper ut?? Anonymkode: de28a...3b3 Det må man faktisk ordne selv, ved å ringe fengselet. Det måtte i hvert fall jeg, vold i nære relasjoner. Veldig overraskende at det ikke går automatikk i det, særlig siden man ikke lett finner it om vedkommende er satt inn til soning, og hvor. Anonymkode: 3fb9f...8f1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #9 Skrevet 15. mars 2021 Ble dømt etter flere runder med et evig sirkus av dommere etc etc. Har tydeligvis ikke blitt satt inn enda. Hadde lagt meg, men krisemaksimerer alt og pulsen går i 140, hver eneste lille lyd jeg hører får jeg nesten pustevansker av.. siste jeg trengte nå, er så himla sliten fra før av 😰 Skal ta kontakt med bistandsadvokaten min i morgen tidlig og vurderer å dra på politistasjonen for å ordne kontaktforbud hvis BA ikke kan søke om dette for meg. Håper advokaten tar kontakt med advokaten til straffedømte også, så hen kan snakke vett.. Ts Anonymkode: b2a19...7c9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå