AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #41 Skrevet 29. mars 2021 April og Lexie skal komme inn i serien igjen nå i nær framtid. https://www.tv2.no/underholdning/13917076/ Det sies at "det vil komme mange fler overraskelser i løpet av sesongen". Ergo, alle skal hylles på veien mot slutten! Lexie er som kjent død, så her blir det enda mer strand og drømmer og psykoser og fanden oldemor framover. Nei nei nei! Anonymkode: b5952...334 7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #42 Skrevet 30. mars 2021 Noen andre som syns Carina plutselig har forandret seg utseendemessig? Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva det er, men jeg syns hun var så blendende vakker for bare et par sesonger siden, mens hun nå ser mer vanlig ut. Anonymkode: cb3f1...e4f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #43 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Noen andre som syns Carina plutselig har forandret seg utseendemessig? Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva det er, men jeg syns hun var så blendende vakker for bare et par sesonger siden, mens hun nå ser mer vanlig ut. Anonymkode: cb3f1...e4f Du, det samme oppdaget jeg på Station 19 nettopp. I denne episoden hvor hun sørget over broren. Det var liksom noe rart med henne, hun var liksom ikke like nydelig som tidligere. Men men, hun er da fortsatt pen. Det var ikke det... Anonymkode: b5952...334
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #44 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du, det samme oppdaget jeg på Station 19 nettopp. I denne episoden hvor hun sørget over broren. Det var liksom noe rart med henne, hun var liksom ikke like nydelig som tidligere. Men men, hun er da fortsatt pen. Det var ikke det... Anonymkode: b5952...334 Det er på Station 19 jeg også har sett henne mest i det siste. Joda, pen er hun jo, men jeg syns hun har forandret seg. Anonymkode: cb3f1...e4f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #45 Skrevet 12. mai 2021 Vi har gått i skyggen i hele år og ikke visst hva som skjedde med Greys Anatomy. Er sesong 17 siste sesongen? Greys Anatomy er jo dr. Meredith Grey. Serien er henne. Det ligger jo i navnet. Hun har på sin side ligget med begge føttene i døden i hele år, og fantasert noe voldsomt på denne stranden for å få fram gamle karakterer og mimre rundt serien selv. Vi har fått sett Lexie, Sloan, April, Shepherd og mange andre som enten er død eller har blitt utskrevet for lenge siden. I en slags pro heder og ære for alt disse har bidratt med. At Grey i tillegg ligger på dødsleie hele sesongen, og serien selv virker å forberede seg til sin siste episode, så faller det naturlig at Grey avslutter sesong 17 med seriens aller siste episode. Sesong 17 har på mange områder vært bånn i bøtta også slik de har brukt tid på å mimre, hedre og peke mot slutten. Det har vært utenkelig at Greys Anatomy skulle leve videre etter sesongen. Isåfall måtte de jo ha nullstilt seg, og "begynt på nytt" der alt ble normalisert og hverdagen gikk videre. Grey blir frisk. Og det er jo helt rart ettersom de har viet så mye tid til å hedre gamle skuespillere, latt Meredith ligge for døden hele sesongen og har gjort klar for en avslutning. Men nå skjer det altså. Det blir en ny sesong. Sesong 18. Hverdagen skal visst nullstilles og gå videre. Jeg skjønner det ikke. Det gjør jo at hele sesong 17 er og forblir helt bortkastet. Jeg skjønner ikke hvordan de skal klare å gå videre fra dette. Bare late som ingenting, for så fortsette i kjent stil med operasjoner, ulykker og skader? Høres jo helt urealistisk ut med tanke på alt vi nettopp har fått servert. Ja nei. Selv om jeg liker Greys Anatomy veldig godt, og har fulgt med i mange år, så finner jeg en ny sesong ganske deprimerende. De er allerede på overtid for å sette et punktum! https://www.tv2.no/underholdning/13994539/?fbclid=IwAR2V1PsrTJelPDBZR_iREOIh7hOdU0JLM-6ti2yrBR5rfeq7qKExeROUUmI Anonymkode: b5952...334 11
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #46 Skrevet 12. mai 2021 Enig med innlegget over! Jeg ble faktisk ganske skuffet da jeg så det ble en ny sesong, det ødelegger jo hele denne sesongen. I tillegg har vi mistet et par viktige karakterer. Det så jo ut som om Jackson skulle ut av serien nå, i tillegg til De Luca som døde. Anonymkode: cb3f1...e4f 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #47 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Enig med innlegget over! Jeg ble faktisk ganske skuffet da jeg så det ble en ny sesong, det ødelegger jo hele denne sesongen. I tillegg har vi mistet et par viktige karakterer. Det så jo ut som om Jackson skulle ut av serien nå, i tillegg til De Luca som døde. Anonymkode: cb3f1...e4f Ja, ikke sant. Flere skuespillere i Greys har også denne sesongen blitt overflyttet til Station 19. De Luca er død. Søster De Luca har flyttet til Italia. Jackson skulle visst flytte. Grey selv burde faktisk dø etter denne sesongen.. Det ser jo ut som om at casten har anstrengt seg i hele år med å få crewet til å få en verdig avslutning. Og så er det ikke det, fordi de skal krampe til seg en sesong til? Sesong 18 er nok garantert den siste. Produsentene har sagt at de tar en sesong til for å skape serien en verdig avslutning. Så vi skal altså neste sesong også få se at serien anstrenger seg med å avslutte på nytt igjen. De var jo så redd for å dvele for lenge for å ødelegge serien, men det er akkurat det de gjør nå. Bare tull. Få stengt av krana etter siste episode av sesong 17. Og prøv heller å lag noe annet, eventuelt prøv å gjør Station 19 noen hakk bedre, for der er det tidvis tynn suppe! Anonymkode: b5952...334 2
Diana Skrevet 13. mai 2021 #49 Skrevet 13. mai 2021 Jeg synes serien har tapt seg veldig etter Arizona og April forsvant. Denne sesongen er dødens kjedelig og jeg håpet den skulle bli den siste sesongen. Men neida. Jeg har faktisk sovnet under flere episoder av ren kjedsomhet 😴🥴
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #50 Skrevet 13. mai 2021 Sol79 skrev (10 timer siden): Hvem er flyttet over til Station 19? Flere er innom kort, fordi de stadig frakter pasienter til Grey Sloan, men Ben og Carina er vel de to som har mye mer TV-tid på Station 19 enn på Grey's. Anonymkode: cb3f1...e4f
Sol79 Skrevet 13. mai 2021 #51 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Flere er innom kort, fordi de stadig frakter pasienter til Grey Sloan, men Ben og Carina er vel de to som har mye mer TV-tid på Station 19 enn på Grey's. Anonymkode: cb3f1...e4f Det er jo ikke denne sesongen da.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #52 Skrevet 13. mai 2021 Sol79 skrev (2 timer siden): Det er jo ikke denne sesongen da. Hva mener du? At de ikke ble flyttet over i nåværende sesong? Carina ble vel først med i nåværende sesong, men Ben har vært med fra start. Anonymkode: cb3f1...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #53 Skrevet 13. mai 2021 Sol79 skrev (13 timer siden): Hvem er flyttet over til Station 19? Ben og Carina fast. Men Bailey og Jackson har også vært involvert mye siste tiden. Og generelt sett andre også. Det handler bare om denne sakte implementeringen som har foregått over lang tid hos Station 19, selv om de enda holder til hos Greys. Det er rimelig enkelt å flytte over flere av de på permanent basis ettersom de holder sine roller hos Station 19. Anonymkode: b5952...334 1
Ariana807 Skrevet 13. mai 2021 #54 Skrevet 13. mai 2021 Gleder meg ikke like mye til nye episoder, noe av det som er kjekt med tv er jo å unnslippe virkeligheten, mens nå er det bare mer av virkeligheten 😕 Håper neste sesong blir bedre 🤞🏻 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #55 Skrevet 13. mai 2021 Ariana807 skrev (11 minutter siden): Gleder meg ikke like mye til nye episoder, noe av det som er kjekt med tv er jo å unnslippe virkeligheten, mens nå er det bare mer av virkeligheten 😕 Håper neste sesong blir bedre 🤞🏻 Enig. Har vært fullstendig imot at hele sesongen skulle bli en Covid-sesong. Jeg trenger ikke mer Covid trådd over hodet. Helt grunnleggende feil strategi av Greys Anatomy. Her var New Amsterdam bedre. De hadde 2-3 episoder med fokus på Covid, som ble avsluttet med at alle ble vaksinert, og deretter har man knapt sett noe til det resten av sesongen. Faktisk deilig å se serier som handler om en normal hverdag. De bruker faktisk ikke masker engang. Alt er så og si normalt. Anonymkode: b5952...334 2
Ingveis Skrevet 13. mai 2021 #56 Skrevet 13. mai 2021 Ariana807 skrev (10 timer siden): Gleder meg ikke like mye til nye episoder, noe av det som er kjekt med tv er jo å unnslippe virkeligheten, mens nå er det bare mer av virkeligheten 😕 Håper neste sesong blir bedre 🤞🏻 Det er en sykehus-serie. Det ville jo vært helt latterlig om det IKKE handlet om covid. Jeg syns det er spennende jeg, og det gjør at serien føles mer ekte. 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #57 Skrevet 13. mai 2021 Den siste episoden med kun Jackson var helt utrolig kjedelig. Skuffende. Anonymkode: 80f57...1e6 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #58 Skrevet 13. mai 2021 Ingveis skrev (18 minutter siden): Det er en sykehus-serie. Det ville jo vært helt latterlig om det IKKE handlet om covid. Jeg syns det er spennende jeg, og det gjør at serien føles mer ekte. New Amsterdam er også en reinspikket sykehusserie, og der handler det ikke om Covid. Noe som er fantastisk befriende i forhold til Greys. Anonymkode: b5952...334 2
Ariana807 Skrevet 14. mai 2021 #59 Skrevet 14. mai 2021 Ingveis skrev (3 timer siden): Det er en sykehus-serie. Det ville jo vært helt latterlig om det IKKE handlet om covid. Jeg syns det er spennende jeg, og det gjør at serien føles mer ekte. Du vil ha det mer ekte, jeg vil ha en litt mer fantasi - 2019 verden 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #60 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Den siste episoden med kun Jackson var helt utrolig kjedelig. Skuffende. Anonymkode: 80f57...1e6 Den var faktisk den eneste episodene hele sesongen jeg ikke har spolet framover Anonymkode: 5e2e3...b18 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå