AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #21 Skrevet 16. mars 2021 Disse Covid-episodene på Greys har virkelig vært dårlige! Fy fader altså. Husket regissøren i Greys sa en gang på spørsmål om hvor mange sesongen dem skulle lage, at dem skulle gi seg med serien før den falt i kvalitet og dem følte at dem ikke hadde mer å produsere. Var ikke vits i å dra det ut i det uendelige, og sådan skape et dårligere produkt. Dette er noen år siden, og nå er bunnpunktet nådd. Serien tapte seg når profilene Christina og Derek ga seg, og nå mistet dem nettopp Alex også. Covid-episodene har vært helt elendige, med denne stranden... herregud altså. Station 19, som skal være en spinnoffserie, er dessverre også dårlig. Og det gjør ikke saken bedre med Greys at du nærmest må se begge for å skjønne sammenhengen. Anonymkode: b5952...334 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #22 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor kan man se grey’s nå? Anonymkode: 3d7ac...3b8 Viaplay har alle sesongene utenom den som går nå (sesong 17). Sumo har bare sesong 17. Anonymkode: cb3f1...e4f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #23 Skrevet 16. mars 2021 Har egentlig sinna-sett greys lenge men sluttet helt når de droppet Arizona & April, skjønte ikke en dritt av sesong 13-14. Prøvde meg på en av disse covid episodene men ga opp etter 5 minutter. Hele showet gikk til helvete når Krista Vernoff tok over som showrunner etter at Shonda Rhimes skrev kontrakt med Netflix og slutta. Men nå skal visstnok April komme tilbake så da må jeg kanskje se den episoden men kommer sikkert til å være irritert hele tiden 😂 Anonymkode: c000f...3df
Hannah80 Skrevet 17. mars 2021 #24 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har egentlig sinna-sett greys lenge men sluttet helt når de droppet Arizona & April, skjønte ikke en dritt av sesong 13-14. Prøvde meg på en av disse covid episodene men ga opp etter 5 minutter. Hele showet gikk til helvete når Krista Vernoff tok over som showrunner etter at Shonda Rhimes skrev kontrakt med Netflix og slutta. Men nå skal visstnok April komme tilbake så da må jeg kanskje se den episoden men kommer sikkert til å være irritert hele tiden 😂 Anonymkode: c000f...3df Sinna-sett faktisk🤭🤭🤭 4
Ingveis Skrevet 17. mars 2021 #25 Skrevet 17. mars 2021 At de har dratt inn covid i serien er jo av den enkle grunn at innspillingen skal bli mer overkommelig også, da. Nå går de jo rundt i smittevernutstyr, som gjør det mulig å faktisk produsere innhold. Jeg liker fortsatt Grey’s, men håper Meredith snart er ferdig å vandre rundt på den stranden 🙈 Føler også at man MÅ se Station 19 for å forstå sammenhengen noen ganger, så pleier å se det før jeg ser Grey’s. 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #26 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har egentlig sinna-sett greys lenge men sluttet helt når de droppet Arizona & April, skjønte ikke en dritt av sesong 13-14. Prøvde meg på en av disse covid episodene men ga opp etter 5 minutter. Hele showet gikk til helvete når Krista Vernoff tok over som showrunner etter at Shonda Rhimes skrev kontrakt med Netflix og slutta. Men nå skal visstnok April komme tilbake så da må jeg kanskje se den episoden men kommer sikkert til å være irritert hele tiden 😂 Anonymkode: c000f...3df Kommer April tilbake?! Anonymkode: 5e2e3...b18
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #27 Skrevet 17. mars 2021 Ingveis skrev (3 timer siden): (...)men håper Meredith snart er ferdig å vandre rundt på den stranden 🙈 Ja, vær så snill, slutt med den stranden! Anonymkode: cb3f1...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #28 Skrevet 18. mars 2021 On 3/17/2021 at 1:36 AM, Hannah80 said: Sinna-sett faktisk🤭🤭🤭 Ja, du vet når du egentlig synes det er dårlig men det var bra en gang og du bare irriterer deg over hvor dårlig det har blitt. Sinna-ser mye jeg 😂 On 3/17/2021 at 8:25 AM, AnonymBruker said: Kommer April tilbake?! Anonymkode: 5e2e3...b18 visstnok, begge skuespillerne (April/Jackson) postet på Instagram og greys Twitter kontoen skrev om det. Men når og hvor lenge aner jeg ikke. Anonymkode: c000f...3df 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #29 Skrevet 18. mars 2021 Basi skrev (På 16.3.2021 den 9.14): Den serien har tapt seg veldig. Kan umulig være lenge til de legger ned serien ... Fortsetter imidlertid fortsatt å se på av en merkelig grunn ... Er det ikke siste sesong nå, da? Jeg er som deg, synes Greys har vært kjedelig en del sesonger nå, men jeg fortsette nå å se likevel! Jeg har vel egentlig aldri syntes det har vært en helt topp serie, men jeg satt meg ned og binget alle de gamle en dag for noen år siden, og så har jeg fortsatt å se de nye. Syntes det var veldig rart at de ikke viste hva som hadde skjedd med De Luca, men det er i Station 19 det ja.. Noen som har sett den serien? Jeg føler jeg er så metta og lei av Greys nå at jeg ikke bør gå over på en spinoff når serien "endelig" er over. Synes Greys har vært altfor politisk de siste sesongene. Det er jo topp og bra at de for eksempel har hatt med mye homofile par etc, men det har blitt dratt for langt i det siste, altfor mange lange monologer om sykehussystemet i USA eller rasisme. Eller covid 19 Anonymkode: 8ee30...169
Basi Skrevet 18. mars 2021 #30 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke siste sesong nå, da? Jeg er som deg, synes Greys har vært kjedelig en del sesonger nå, men jeg fortsette nå å se likevel! Jeg har vel egentlig aldri syntes det har vært en helt topp serie, men jeg satt meg ned og binget alle de gamle en dag for noen år siden, og så har jeg fortsatt å se de nye. Syntes det var veldig rart at de ikke viste hva som hadde skjedd med De Luca, men det er i Station 19 det ja.. Noen som har sett den serien? Jeg føler jeg er så metta og lei av Greys nå at jeg ikke bør gå over på en spinoff når serien "endelig" er over. Synes Greys har vært altfor politisk de siste sesongene. Det er jo topp og bra at de for eksempel har hatt med mye homofile par etc, men det har blitt dratt for langt i det siste, altfor mange lange monologer om sykehussystemet i USA eller rasisme. Eller covid 19 Anonymkode: 8ee30...169 Det er såvidt jeg har skjønt blitt sagt at dette kan bli den siste sesongen og at de planlegger en sesongavslutning som kan virke som det, men har det blitt bekreftet?
Tuppeluri Skrevet 18. mars 2021 #31 Skrevet 18. mars 2021 Føler jeg har en helt annen oppfatning av Greys enn mange andre her. For jeg ser ikke på det som ren underholdning, men en informasjonskapsel. Utrolig mye nyttige budskap de kommer med, både når det gjelder utroskap, kjærlighetsforhold på jobb, forhold mellom behandler og pasient, livet etter døden, rasisme, og nå spesielt Covid situasjonen. De setter et lys på ting vi andre "normale" ikke ser, og det syns jeg er viktig. Jeg digger greys, startet å se på det når jeg fødde for ca 10mnd siden, og jeg håper faktisk de drar den ut til sesong 20, og heller gir en verdig avslutning på hele greiene, fremfor at kanskje Mer vil dø av covid. Er forsåvidt enig med flere her ang stranda. Litt lei av det nå, var greit når de viste Derek og O'malley, og de må gjerne dra inn Mark Sloan og Lexie, men der holder det for min del 😅 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #32 Skrevet 27. mars 2021 Fy fader for en kjedelig Greys episode som ble publisert nå i går. Må være den kjedeligste episoden ever. Og jeg ser at den har fått usle karakter 5 av Greys seerne på IMDb, lavest av alle episodene hittil. Og dem blir slaktet. Vel fortjent! Det vi ser er nå er siste sesong av Greys. Ryktene om det går nå. Sesongen er på 16 episoder, og man har begynt å ta inn gamle karakterer i serien for å hedre dem. Derek f.eks på denne stranden. Det ryktes om at April også blir vist. Alisson ble også tatt inn i en av disse drømmene. Christina også. Jeg regner med at dem etter hvert mimrer rundt "halve galleriet" av gamle karakterer, for å skape seg en "verdig" avslutning. Det går mot slutten nå. Synd dem kroner det hele med den dårligste sesongen ever, med elendige episoder hvor folk ligger i koma eller drømmer. Fattigmannsunderholdning. Dem skulle ha avrundet med verdighet for kanskje 2-3 sesonger siden. Det vi ser nå er akkurat det Greys-casten ville unngå. At Greys tapte ansikt ved å holde på for lenge. Anonymkode: b5952...334 10
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #33 Skrevet 27. mars 2021 Ja, var dritskuffa igår. Spolte over det meste, orket ikke lide meg gjennom det. Anonymkode: c0893...031 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #34 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Fy fader for en kjedelig Greys episode som ble publisert nå i går. Må være den kjedeligste episoden ever. Og jeg ser at den har fått usle karakter 5 av Greys seerne på IMDb, lavest av alle episodene hittil. Og dem blir slaktet. Vel fortjent! Det vi ser er nå er siste sesong av Greys. Ryktene om det går nå. Sesongen er på 16 episoder, og man har begynt å ta inn gamle karakterer i serien for å hedre dem. Derek f.eks på denne stranden. Det ryktes om at April også blir vist. Alisson ble også tatt inn i en av disse drømmene. Christina også. Jeg regner med at dem etter hvert mimrer rundt "halve galleriet" av gamle karakterer, for å skape seg en "verdig" avslutning. Det går mot slutten nå. Synd dem kroner det hele med den dårligste sesongen ever, med elendige episoder hvor folk ligger i koma eller drømmer. Fattigmannsunderholdning. Dem skulle ha avrundet med verdighet for kanskje 2-3 sesonger siden. Det vi ser nå er akkurat det Greys-casten ville unngå. At Greys tapte ansikt ved å holde på for lenge. Anonymkode: b5952...334 Når visste de Christina på stranda? Anonymkode: 5e2e3...b18
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #35 Skrevet 27. mars 2021 Meget kjedelig ja, har ikke giddet å se de to siste episodene. Håper egentlig de ikke lager flere sesonger og gir seg nå. Anonymkode: 5e2e3...b18
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #36 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Når visste de Christina på stranda? Anonymkode: 5e2e3...b18 Christina var ikke på stranda. Men Christina ble klippet inn i gårdagens episode. Anonymkode: b5952...334
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #37 Skrevet 27. mars 2021 Huff ja, jeg tror jeg spolte så mye at jeg brukte bare ti minutter på hele episoden, og det var fortsatt for lenge. At de i det hele tatt tenkte dette var en god idé forstår jeg ikke. Helt greit de runder av nå ja, gitt... Anonymkode: c56c1...9af
Matas Skrevet 28. mars 2021 #38 Skrevet 28. mars 2021 Jeg så elleve minutter av ukas episode, så slo jeg av. Jeg syntes egentlig at den forrige var ekstremt dårlig, men tror lite kan toppe det de har skrapa sammen her. Jeg håper ikke hver og en hovedkarakter får en episode hver dedikert til dem eller noe slikt, for da har de ikke mange seere igjen i slutten av sesongen. De gir seg virkelig på bunn virker det som. 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #39 Skrevet 28. mars 2021 Synes ikke den forrige episoden var så ille, men den som ble sendt nå var enormt kjedelig. Nå må Mer våkne opp, forelske seg i han nye (som jeg ikke husker navnet på nå) og så kan serien ta slutt. The end. Anonymkode: 292f8...f1f 4
Gjest Kirsebæra Skrevet 28. mars 2021 #40 Skrevet 28. mars 2021 Tror siste episode var relatert spesielt til PTSD, det var en ganske klar linje gjennom hele episoden, og fra begynnelsen at dette var et traume, og drømmene hennes var flashbacks/minner og blandinger av minner. Klassisk PTSD. Som noen nevner; syns de setter en del lys på andre ting enn bare det medisinske/kirurgiske. Som kjærlighet/sorg, utroskap, fødsel, Jo's depresjon, PTSD som både Hunt og nå Teddy har. Det er ganske bra. By far, den dårligste episoden i Grey's - musical-episoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå