Gå til innhold

Greys Anatomy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har Greys Anatomy blitt skikkelig cheesy i siste sesongen?

Liksom, går på en strand hele tiden ...

Anonymkode: f9790...b3d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutta å se det på sesong 6 tror jeg det var, for da synes jeg det var blitt dårlig. Kan umulig ha blitt bedre i sesong 16?

Anonymkode: 37cd6...c1c

• Liker 2
Skrevet

Har fulgt serien alltid, og sett om igjen. Men den nye sesongen bare orket jeg ikke etter at de dro inn covid-19. Det får jeg nok av uansett. Vil ha noe "normalt" å se på TV-serier hvertfall.

• Liker 7
Skrevet

Sluttet å se da Cristina Yang ikke lenger var å se på skjermen. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg har bare sett 3-4 episoder av sesong 1.

Ikke noe å skryte av så vit jeg kan huske.

• Liker 1
Skrevet

Syns den siste episoden med DeLuca var så rar. Skjønte ikke hva som skjedde med han. Måtte se Station 19 for å skjønne hele historien. Jeg er også lei av Meredith på stranda. 

• Liker 4
Skrevet

Den serien har tapt seg veldig. Kan umulig være lenge til de legger ned serien ... Fortsetter imidlertid fortsatt å se på av en merkelig grunn ...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
CaramelDevil skrev (11 timer siden):

Har fulgt serien alltid, og sett om igjen. Men den nye sesongen bare orket jeg ikke etter at de dro inn covid-19. Det får jeg nok av uansett. Vil ha noe "normalt" å se på TV-serier hvertfall.

Så enig! Er lei av covid 19, og vil se på tv for å tenke på noe annet og slappe av. Greys har tapt seg, og jeg har sluttet å se det nå. Orker ikke mer. Er blitt så teit. 

Anonymkode: 267d6...a40

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan man se grey’s nå? 

Anonymkode: 3d7ac...3b8

Skrevet

Sveve mellom liv og død og filosofere på en Strand.... Ellers takk! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Disney+

AnonymBruker
Skrevet
CaramelDevil skrev (11 timer siden):

Samme her! Ble så skuffa for Greys har gjerne vært min lille virkelighetsflukt og da vil jeg det skal være uten det vi sliter med i RL. 

Anonymkode: ae654...8a2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så kjedelig så langt. Disse scenene på stranda. Minner meg om «Glamour» hvor sånne scener ble drøyet i det uendelige.

Eneste positive er nyheten gjesteopptreden av April!!! Måtte hun bli værende ut sesongen.

Anonymkode: 6594c...932

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som jeg er den eneste som fremdeles liker greys 😄😄

Anonymkode: 5f1f0...8e3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser ut som jeg er den eneste som fremdeles liker greys 😄😄

Hadde du vært det, så ville serien ha blitt kansellert for lenge siden.

Anonymkode: aa76a...861

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde du vært det, så ville serien ha blitt kansellert for lenge siden.

Anonymkode: aa76a...861

Mente jo i denne tråden da, åpenbart. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Slutta å se alle serier som drar corona inn i historien. 

Jeg er så lei corona. Trenger virkelig ikke å se på det i tillegg. Hele sesongen er dårlig 😠

Anonymkode: 5b3b0...b09

• Liker 1
Skrevet

Sesong 16 var ganske håpløs, denne sesongen er enda verre, også lager de litt drama kun for å skape engasjement for seerne som vanlig.. Nei, jeg har vært lei lenge. Det tok meg noen måneder før jeg orka og begynne å se på den sesongen som går nå, og jeg skjønner hvorfor. Det er godt det er siste sesong, dessverre så topper de ikke serien akkurat. De valgte jo å dra inn Covid-19 for å hylle alle helsearbeidere i hele verden eller noe sånt, men jeg synes ikke de siste episodene har vært noen hyllest akkurat. Sikkert fordi jeg er drittlei. 

AnonymBruker
Skrevet

Er litt ambivalent til hva jeg synes om siste sesong. Covid har påvirket meg og mitt liv i så stor grad at jeg skjermer meg for nyheter og alt som har med pandemien å gjøre, foruten lokale retningslinjer for byen og området jeg bor i.

At Greys har inkludert pandemien i sin siste sesong opplever jeg dog som helt greit. Kultur, film, serier, underholdning er i en posisjon som kan rette søkelys mot hendelser og fenomen i samfunnet vi lever i, i tiden vi lever i. At en amerikansk TV serie, som er situert i et område som har krevd ufattelig mange liv under denne pandemien, tematiserer dette er ikke unormalt. De har en sjanse til å speile hvordan system og struktur påvirker menneskenes levekår, overlevelsesmulighet i krisetid, utfordringene helsevesenet nå står i, samt hva forskjellene i samfunnet har ført til. At helsevesenet sliter og lider som følger av manglende (funksjonelle) kriseplaner kan relateres til land verden over, der helsepersonell står i førstelinje og utsetter seg selv for potensielt dødelig smitte, eller blir utsatt for potensiell smitte grunnet manglende smittevern og gode nok rutiner. At en serie som handler om leger og helsevesen tar opp dette ser jeg utelukkende på som naturlig. Greys har gjennom andre sesonger tatt opp dagsaktuelle temaer, så det ville vært helt unaturlig å se bort fra Covid i denne.

Så kan man diskutere hvordan historiene utspiller seg, og hvor mange gjenopplivninger Meredith skal få iløpet av 16-17 sesonger 🤪 

Anonymkode: 2eb9f...184

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ligger også hos sumo, men mulig kun nyeste sesong

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...