Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kynnere jevnlig siden uke 24 ca. Kun kjent at magen strammer seg i rundt et halvt min, og det har ikke vært vondt. Er nå i uke 33 og kjente i dag en annerledes smerte/ubehag som varte i ca 15-30 sek, og det skjedde 3 ganger med typ en times mellomrom på formiddagen. Minnet om den følelsen man får rett før diarè, men ingenting skjedde og magen var fin. Den strammet seg dog etter dette ubehaget.

Har noen opplevd at kynnerne endret karakter lengre ut i svangerskapet? Isåfall, hvordan var det for deg?

Anonymkode: 5d404...155

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Har hatt kynnere jevnlig siden uke 24 ca. Kun kjent at magen strammer seg i rundt et halvt min, og det har ikke vært vondt. Er nå i uke 33 og kjente i dag en annerledes smerte/ubehag som varte i ca 15-30 sek, og det skjedde 3 ganger med typ en times mellomrom på formiddagen. Minnet om den følelsen man får rett før diarè, men ingenting skjedde og magen var fin. Den strammet seg dog etter dette ubehaget.

Har noen opplevd at kynnerne endret karakter lengre ut i svangerskapet? Isåfall, hvordan var det for deg?

Har hatt kynnere også jeg er bare 19 uker men har kynnere som minner om diaresmerter ja. Vet ikke hva det kommer av. Er ganske 🤔ubehagelig 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som premature rier. Ring føden og rådføre deg. 

Anonymkode: 20e43...2e7

AnonymBruker
Skrevet

For meg var det slik riene føltes...

Anonymkode: 85c1a...c83

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Ville hørt med føden. Kynnere kan være litt ubehagelig, men om de kjennes ut som du beskriver kan det hende det er noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar og råd. Det gikk jo over etter de tre "rundene" i går, men greit å ha det i bakhodet at det kan være premature rier hvis det skulle skje igjen. Da kommer jeg selvfølgelig til å ringe føden.

Mariam95 skrev (14 timer siden):

Har hatt kynnere også jeg er bare 19 uker men har kynnere som minner om diaresmerter ja. Vet ikke hva det kommer av. Er ganske 🤔ubehagelig 

Ja, akkurat den diarèfølelsen var veldig ubehagelig. Kynnere skal jo ikke gjøre direkte vondt. Greit å følge litt med, kanskje.  Skal selv spørre jordmor på neste time. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...