Gå til innhold

Vet han ikke er rett, hvordan ikke kontakte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten gjorde det slutt på fredag. Grunnen var sammensatt, men han ville ikke de samme tingene som meg. Jeg ønsker barn, en framtid, et familieliv. Og han gjør ikke!
Jeg føler en stor ensomhet uten ham.. hver gang det skjer noe i hverdagen har jeg lyst å ringe ham, hver morgen våkner jeg med klump i magen fordi vi skal ikke sende god morgen-melding til hverandre lenger, hver kveld uteblir telefonsamtalen.. Det har bare vært et par dager, men det er uutholdelig! 
Jeg er så nær ved å ringe eller sende melding til ham.. hvordan skal jeg unngå det? Hvordan skjerpe seg selv i et svakt øyeblikk?? 

Anonymkode: 5c149...86e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare ringe han da, hvis du føler det er naturlig?

Anonymkode: a2ef3...6ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan skjerpe seg selv i et svakt øyeblikk?? 

Tror ikke går.

Tror man enten er den typen menneske som er dømt til å være svak, gjøre ting man har bestemt seg for å ikke gjøre, falle utpå igjen og igjen, eller så er man den kule sterke typen som gjør alt rett.

Litt som noen er smarte og pene og andre ikke er det.

Så du kan sikkert like gjerne sende melding nå. Og så blir dere sammen igjen. Og så oppnår du ingen av de tingene du ønsker deg i livet ditt.

Eller hva?

Neida, men jeg blir bare så lei av å høre om dere som tror at hvis dere bare dumper typen deres, da vil de angre og så vil de plutselig gifte seg og ha barn.

Det er ikke sånn det funker. Man må finne rett mann. 

Anonymkode: d0a9f...3a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan du ikke bare ringe han da, hvis du føler det er naturlig?

Anonymkode: a2ef3...6ab

Nei, vi har gjort det slutt, jeg har lyst å ringe å fortelle at jeg vil ha ham tilbake, men det vil jeg jo ikke, sånn egentlig! Jeg vet jo det!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke går.

Tror man enten er den typen menneske som er dømt til å være svak, gjøre ting man har bestemt seg for å ikke gjøre, falle utpå igjen og igjen, eller så er man den kule sterke typen som gjør alt rett.

Litt som noen er smarte og pene og andre ikke er det.

Så du kan sikkert like gjerne sende melding nå. Og så blir dere sammen igjen. Og så oppnår du ingen av de tingene du ønsker deg i livet ditt.

Eller hva?

Neida, men jeg blir bare så lei av å høre om dere som tror at hvis dere bare dumper typen deres, da vil de angre og så vil de plutselig gifte seg og ha barn.

Det er ikke sånn det funker. Man må finne rett mann. 

Jeg tror absolutt ikke han kommer til å ombestemme seg, nei. 
og det siste har han sagt selv, at om det er det jeg ønsker med livet, må jeg finne en annen mann. 
Jeg vil jo ikke ha noen annen. Men har jo ikke sjansen av et slikt liv 100% sikkert om jeg fortsetter med ham. Fortsetter jeg uten ham vil jeg si prognosen er 50/50. Max.

Bedre med litt sjanse enn ingen sjanse. Antar jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror absolutt ikke han kommer til å ombestemme seg, nei. 
og det siste har han sagt selv, at om det er det jeg ønsker med livet, må jeg finne en annen mann. 
Jeg vil jo ikke ha noen annen. Men har jo ikke sjansen av et slikt liv 100% sikkert om jeg fortsetter med ham. Fortsetter jeg uten ham vil jeg si prognosen er 50/50. Max.

Bedre med litt sjanse enn ingen sjanse. Antar jeg. 

Men hvis du i det hele tatt skal finne en mann som gir deg disse tingene så MÅ du løsrive deg, 100%, og se fremover. 

Ellers hjelper det ikke å gjøre det slutt med han her.

AnonymBruker
Skrevet

Åå, jeg føler så med deg! Er i omtrent samme situasjon, og synes det er utrolig tungt. Vi har vært sammen i mange år og livene våres er så flettet inn i hverandre. Vi har valgt å være gode venner foreløpig så ikke overgangen skal bli for vanskelig, prater sammen noen ganger i uken, men ikke hver gang jeg kjenner på tomheten. Så vanskelig å gå med denne klumpen inne i seg hele tiden, uro og tomhet når man våkner og legger seg. Begynner å tvile mange ganger om det er rett, om jeg har mer lyst på han enn det livet jeg alltid har sett for meg. 

Anonymkode: f7753...4a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bern there, done that.... i over er år lekte jeg meg ilden. Jeg visste det ikke ville fungere på sikt, men tiltrekningen var for stor. Det endte med at jeg ble så såret som aldri før. Selv om det er hardt og vanskelig, prøv! For din egen del. Det er vondt og vanskelig nå, men det vil bli bedre!

Anonymkode: 3112a...e00

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...