pinnelinn Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 FHI slår alarm: Helsepersonell har fått 34 prosent av alle vaksinedosene | DN Etter den siste tidens saker om blodpropp er det neppe noen grunn til å slå alarm. Jeg tror flere og flere er glade for at noen andre tar vaksinen først. Jeg for min del kan gjerne være sist. 2
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 De som ikke får vaksine først står også i fare for å få Korona med de potensielle langtidskadene den kan gi så folk som har fått vaksinen er stort sett glad til. 1
Susan Sto Helit Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Dersom de har fått en av de andre vaksinevariantene, som kunne vært gitt til de i de høyest prioriterte risikogruppene (75+), så er jo ikke dette bra. Ikke hvis det var sagt at det skulle gis 20% vaksiner til de viktigste helsepersonellet, og at resten skulle prioriteres til risikogruppene. Har de kun fått av vaksinen som ikke kunne gis til de prioriterte aldersgruppene, så spiller det vel liten rolle.
Anbefalte innlegg