Gå til innhold

Fantaserer om å bli «voldtatt». Normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en sex fantasi om å være bundet fast og bli penetrert mens jeg ligger på magen. Er dette normalt? Kvinne 27 år. Flere som har det slik? 

Anonymkode: 49b94...c9e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst ikke helt uvanlig nei.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har slike fantasier og samboeren min har ikke noe i mot det. Vi er veldig røffe men har snakket om  hvor grensen går og hva vi ikke liker. Er også viktig å ha sånn sex med noen du skjenner godt ikke bare en random person og ikke minst ha et safe ord om det blir for drøyt.

Anonymkode: 5d067...02e

• Liker 6
Skrevet

Av en fremmed eller partner? Sistnevnte er ikke så uvanlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig uansett hva fantasien dreier seg om. Det er vel faktisk en av de vanligste fantasiene kvinner har, er det ikke? 

Anonymkode: e2a4f...fbf

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

En ting er bdsm og røff sex. Det er noe helt annet. Har man blitt voldtatt selv, så skjønner man at det uttrykket blir helt feil å bruke. 

Anonymkode: 0f41f...c18

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke uvanlig uansett hva fantasien dreier seg om. Det er vel faktisk en av de vanligste fantasiene kvinner har, er det ikke? 

Anonymkode: e2a4f...fbf

Det er dette her jeg mener. Jeg liker ikke at potensielle voldtektsmenn skal lese dette fremstilt på denne måten. Å ønske å bli bindt fast med partner, er ikke det samme som å fantasere om voldtekt. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Voldtektsfantasier er vanlig. Det betyr ikke at man ønsker det i virkeligheten.

Anonymkode: f13ea...17a

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

En ting er bdsm og røff sex. Det er noe helt annet. Har man blitt voldtatt selv, så skjønner man at det uttrykket blir helt feil å bruke. 

Har fantasien, bruker ordtrykket og har blitt voldtatt. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg har fantasien, eller hvorfor jeg i det hele tatt er tiltrukket bdsm-fantasien, men en teori er at jeg har størstedelen av makten i form av at jeg har et safeword. En mulighet til å "ta makten tilbake" jeg vet ikke, bare en teori. Ikke turt å lufte dette for noen. 

Anonymkode: 8ef89...977

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har en sex fantasi om å være bundet fast og bli penetrert mens jeg ligger på magen. Er dette normalt? Kvinne 27 år. Flere som har det slik? 

Helt normalt. Og enda diggere å oppleve i virkeligheten. K43

Anonymkode: 49e0c...38f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske kjent at slike fantasier er vanlige, men at også at man fortsatt ikke vil bli voldtatt i virkeligheten. Det er vanlig at både menig kvinner har fantasier som de ikke vil gjøre i virkeligheten. Fantasi og virkelighet er jo to helt forskjellige ting.

Anonymkode: 6ee38...7c9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Helt vanlig. Har ofte samme fantasien selv, og jeg har også opplevd det flere ganger.
Liker best hvis det er en fremmed. Og at jeg heller ikke vet etterpå hvem han var. 

Gjest Paramount
Skrevet

Det du ønsker er å vekke et uimotståelig begjær i andre, være uimotståelig, det er helt normalt. I tillegg ønsker du å føle deg brukt og hjelpeløs, det er sexy for de fleste. Selv menn ønsker å bli brukt av dama, at hun skal gni musa si i ansiktet og jokke seg til orgasme. 

Det uforutsigbare er spennende, men voldtekt er det praktisk talt ingen som virkelig ønsker, men mange vil bli utsatt for et så sterkt begjær at det fører til vill og hard fysisk sex.
Sex er fysisk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg leker d ofte med elskeren min. Helt ute fra bilen fks at han skal inn å ha sex med meg🤤🤤🤤

tvinge meg binde meg. Deilig fantasi 😍

Anonymkode: 662c2...8bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi du ikke annet hva en voldtekt i virkeligheten er... Rollespill er noe helt annet. Ikke kall det voldtekt er du grei... 

Anonymkode: edf51...429

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.3.2021 den 20.15):

Forstår poenget ditt. Men «voldtekstfantasi» er et velbrukt og vanlig ord på en fantasi veldig mange har. Alle som snakker om at man har «voldtektsfantasi», snakker ikke om å bli voldtatt etter straffelovens definisjon, men om en spesifikk fantasi.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.3.2021 den 20.46):

Har fantasien, bruker ordtrykket og har blitt voldtatt. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg har fantasien, eller hvorfor jeg i det hele tatt er tiltrukket bdsm-fantasien, men en teori er at jeg har størstedelen av makten i form av at jeg har et safeword. En mulighet til å "ta makten tilbake" jeg vet ikke, bare en teori. Ikke turt å lufte dette for noen. 

Følger denne 100%. Har blitt voldtatt to ganger og har et helt uproblematisk sexliv.
Men har undret meg over hvorfor jeg fantaserer om playrape. Har nok å gjøre med voldtektene for min del, og det du skrev makes sense.
Kanskje «oppleve» voldtekten igjen, men med kontroll.

Helt weird, men sånn det føles...

Anonymkode: 20356...227

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Følger denne 100%. Har blitt voldtatt to ganger og har et helt uproblematisk sexliv.
Men har undret meg over hvorfor jeg fantaserer om playrape. Har nok å gjøre med voldtektene for min del, og det du skrev makes sense.
Kanskje «oppleve» voldtekten igjen, men med kontroll.

Helt weird, men sånn det føles...

Anonymkode: 20356...227

Så leit å høre at du har opplevd voldtekt! Det er forferdelig!

Det føles litt godt å ikke sitte alene med fantasien etter en voldtekt, og prøve å finne en teori om hvorfor og se at den er høvelig lik. Det gir mening ja! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt voldtektsfantasier siden jeg var bitteliten, altså barnehagealder. Da hadde jeg en drøm som gikk igjen. Jeg ble jaget av ulike menneskedyr inni en matbutikk. Jeg gjemte meg innimellom hyllene. Jeg var først redd, men så fant jeg en slags spenning i det. Jeg lot meg selv bli tatt til slutt. Det var deilig, og jeg fikk orgasme i søvne. 

Anonymkode: 50545...2f0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.3.2021 den 20.17):

Det er dette her jeg mener. Jeg liker ikke at potensielle voldtektsmenn skal lese dette fremstilt på denne måten. Å ønske å bli bindt fast med partner, er ikke det samme som å fantasere om voldtekt. 

En fantasi er en fantasi. Det er ikke virkelighet. Voldtekt er sex uten samtykke, punktum. Hvis man mener at voldtektsmenn blir «inspirert» av at kvinner har sine fantasier, at det liksom oppfordrer til voldtekt, da er man på ville veier.

Det ER ganske vanlig å fantasere om voldtekt, det betyr IKKE at man faktisk ønsker å bli voldtatt på ekte. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...