Gå til innhold

Kjærlighetssorg og forelsket, eller bare en flukt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svinger mellom å ha det forferdelig vondt, og en følelse av spenning/forelskelse rettet mot en mann på jobben. Grunnfølelsen er som en angstklump i brystet hele tiden, som vipper mellom det vonde og spenningen. Klarer ikke lande, eller slappe av ordentlig. Hatt det sånn i flere måneder nå. Lurer på om det bare er en flukt fordi jeg har det så vondt, er det kroppen som bare roper etter kjærlighet og nærhet?

Jeg har hatt det vondt i forholdet lenge, gitt alt, prøvd alt, og blitt sviktet. Mannen er syk, ustabil og følelsesmessig utilgjengelig. Vi vet begge at dette ikke går, og jeg har flyttet ut. Vi har bare ikke sagt ordene høyt til hverandre, og vi har fortsatt kontakt. Jeg tar meg selv ofte i å drømme om denne andre mannen, og bli litt glad i korte øyeblikk, selvom jeg står midt i denne sorgen og er helt rådvill.

Anonymkode: 742e2...7ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du gjør lurt i å formelt avslutte forholdet du er i, og lande litt i det nye livet ditt. 

Kanskje er du forelska i den nye, kanskje er det mer en drøm. 

Kanskje har du og den nye en sjanse, men da trenger du å være et ok sted med resten av livet ditt og at det langvarige forhold et ditt ikke står uavklart. 

Anonymkode: dbd7f...a67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...