Gå til innhold

Hvordan gjøre kvinnen skikkelig våt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du må spørre hun det gjelder. Vi tenner på forskjellig

Anonymkode: 5ae84...0fe

DETTE

Anonymkode: f6bca...eee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først gjør henne kåt, så tease henne, drøy det å ta på vaginaen hennes. Ta på resten av kroppen. Kyss halsen. Vær lidenskapelig.  Ohhhh. Hun kommer til å bli gæærn👌

Anonymkode: f98b4...438

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Først gjør henne kåt, så tease henne, drøy det å ta på vaginaen hennes. Ta på resten av kroppen. Kyss halsen. Vær lidenskapelig.  Ohhhh. Hun kommer til å bli gæærn👌

Uff nei ikke teas og drøy ut... da blir jeg lei av å vente. Er nok å vise at han har lyst på henne. Når det lyser av øynene! 

Anonymkode: 913c5...527

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk med ei bøtte med vann :Knegg: 

Anonymkode: c5bef...8b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skybe skrev (14 minutter siden):

Glidekrem fra kondomeriet gjør god gli i unnarennet. 😄

Trist hun ikke tenner på deg. 

Anonymkode: e9f8d...2ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Truleg registerreimen som har røket 😄.  Ingen Gnist !😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skybe skrev (4 minutter siden):

Truleg registerreimen som har røket 😄.  Ingen Gnist !😰

Da må du skape zen. Tren. Klipp deg. Spis sunt. Dusj. Kle deg pent. Be damen ut. Kos på halsen, brystet og ta hendene hennes. Vis at du bryr deg om henne. Si hun er vakker og at du har lyst på henne. Voíla, enklere er det ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Da må du skape zen. Tren. Klipp deg. Spis sunt. Dusj. Kle deg pent. Be damen ut. Kos på halsen, brystet og ta hendene hennes. Vis at du bryr deg om henne. Si hun er vakker og at du har lyst på henne. Voíla, enklere er det ikke.

Er ikkje dei fleste kvinnfolka likestillingsforkjempere 😂

Endret av Skybe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jepp, dette funker på meg. La det bygge seg opp over lang tid.❤️ Begynn med klining, småstryking og pirring. Og de orgasmene man får da...😍 Null behov for slikking der nede forresten, det gir ikke samme effekt selv om det også er deilig innimellom. kan lett bli for direkte.

Anonymkode: a404f...5c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer an på dama. For noe er laaangt forspill og masse teasing veien til full tenning, for andre gjør det bare at hun mister tenninga fordi det trekker for langt ut før det skjer noe action. Noen er klare tvert, noen trenger oppvarming, og mange kan foretrekke ulike ting alt etter dagsform, hvor hun er i syklusen osv.

For å gjenta til det kjedsommelige: Damer er individer, så man må faktisk bli kjent med dama før man kan finne ut hva som fungerer best. Vi har ingen idiotsikker på-knapp som fungerer hver gang, for alle.

Trist at du vet så lite om kropp og sex at du tror glidemiddel kun er for de som ikke tenner på partneren.

Anonymkode: 7c4fb...dbc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva kan jeg gjøre for å gjøre kvinnen skikkelig våt og kåt? Hva pirrer mest? Hva gjør at du nesten må skrike ut at du vil ha kuken hans? 

Anonymkode: 5b326...3ec

Det vil variere fra kvinne til kvinne. Så kommunikasjon er viktig. 

Det som gjør meg mest tent, er at han tar seg tid til å bli kjent med meg. Ved åpen og ærlig kommunikasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Støvsuge, vaske gulv, tørke støv, lage middag, ha med blomster og konfekt hjem🔥🔥

Anonymkode: 180a3...74c

Så mye er ikke et ligg verdt😂

Anonymkode: 89046...c91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig

At han begjærer meg og vil ha meg er mest tennende. Også hjelper det veldig med gode minner av deilige orgasmer/sex før det. At han begjærer meg, presser seg inntil, biter meg i nakken, holder meg og jeg kan assosiere dette til en tidligere seanser med vill sex = plaskvåt. 

Det som er avtennende er når jeg får følelsen av at han gjør ting for å få meg våt. Som ikke agerer på eget dyriske instinkt men handler på tanken «hva gjør kvinner våte? Slikke/fingre?». Eller at de sjekker at jeg er våt. Da får jeg skikkelig prestasjonsangst og blir beskjeden. Og tørr... 

Det er også avtennende og forstyrrende å bli tatt direkte på vagina for tidlig. Det er veldig stressende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2021 den 19.18):

Hva kan jeg gjøre for å gjøre kvinnen skikkelig våt og kåt? Hva pirrer mest? Hva gjør at du nesten må skrike ut at du vil ha kuken hans? 

Anonymkode: 5b326...3ec

Du får like mange forskjellige svar som det finnes kvinner. Noen blir rett og slett ikke særlig våte av forskjellige grunner, så det er ikke nødvendigvis din feil.

Som mann med litt erfaring fra forskjellige kvinner vil jeg si at det som fungerer best er når det er god seksuell kjemi fra før og du samtidig tør å vise begjær og være bestemt. Det er veldig forskjellig dog, noen blir mest våte av å suge og andre av kyssing og noen av røff behandling. Ingen fasit. Andre har kinks som de ikke forteller deg om. Du får prøve å fiske etter hint.

Anonymkode: 16f6c...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så mye er ikke et ligg verdt😂

Anonymkode: 89046...c91

Thats what she said 😉

Anonymkode: 180a3...74c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er kjekk i mine øyne kan jeg bli gjennomvåt bare av å se på han. Men er du en god kysser og stryker/tar på meg er jeg solgt! Om det er første date eller i et forhold spiller ingen rolle! I am in om kjemien er der. Ellers er jeg en sucker for en dominant mann som tar meg når han vil ha meg. Dame 28.

Anonymkode: d73f6...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For

min

del er det mye oppvarming med å

bli kysset på halsen, slikket med sjokoladesaus på puppene, mye oral sex(tungetornado, lett dasking på rumpen, kama sutra, mye oppvarming og lek og lidenskapelig begjær. Karaoke sex hadde også vært deilig og så liker jeg mørkt hår og brune øyner, elsker facesitting og ridning på ryggen. Bondage også. Lek med sexleketøyer. Kyssing på halsen er veldig viktig og rundt ørene. Muligens en yoni massasje.   Å facesitte mens jeg har på skjørtet og rir mannen/kvinnen og den personen slikker meg mens.😇🔥kunne også tenkt meg å massert den personen med en kjevle med aroma massasjer😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...