Gå til innhold

Hva gjør deg kåt/får deg til å tenke på sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det spesielle ting ved kvinner/menn du observerer i hverdagen som setter fart på fantasien?

Anonymkode: b6fcd...f2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjekke menn knuller meg ofte i fantasien. Så det er nok at han er kjekk. Eventuelt en normal mann som har noe tiltrekkende ved seg (dyp/grov stemme, kul stil, spennende personlighet). Menn i uniform som er noe attraktive er også en slager. 

Anonymkode: 0adf8...a61

• Liker 1
Skrevet (endret)

Menn i skjorter/dress og et sexy skjegg

Endret av Spicymami
AnonymBruker
Skrevet

Pene menn, piloter, menn i uniform, arbeidskollegaer, oppmerksomhet fra noen jeg liker..:Knegg: Skal ikke så mye til når det er lenge side sist. 

Anonymkode: a7464...4be

• Liker 2
Gjest Tranma
Skrevet

Dask på rumpa, menn i skjorte, når mannen sier kom så puler vi, når han ber meg om å sette på undertøy jeg veit han liker på morgen så han kan tenke på at jeg har det på på jobb 😊

AnonymBruker
Skrevet

Trange jeans

Anonymkode: c1647...759

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som er høye og kraftige. Maskuline menn. 

Anonymkode: 641e3...20e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Smal midje og deilige lår = :sexy:

Anonymkode: 39585...e0d

Gjest Paramount
Skrevet

For meg er det noe så vanlig som damer som er innom butikken etter trening, i tights. Det overgår det aller meste. De er helt fartsblinde i antrekket. De utgjør en enorm kontrast til alt det andre kjedelige i butikken. Blir fullstendig slått ut av enkelte, små glimt er nok til å prege hele handleturen for meg . Veltrente damer i tights blir aldri helt "normalt" for meg, er ikke skapt slik. 

AnonymBruker
Skrevet

Blikk er vel det eneste ved fremmede mennesker som kan sette fart på fantasien. Noen få mennesker har et helt dødelig blikk sånn sett, og det kan prege meg i flere dager etterpå.

Anonymkode: 87fc9...fde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mora til kompisen min   😜

Anonymkode: b2c52...6e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Menn som er høye og kraftige. Maskuline menn. 

Anonymkode: 641e3...20e

Ååå ja .... Bredskuldrede, med smale hofter og stor bred brystkasse ..... smelt (og bløtt) 😉

Skrevet (endret)

Ei snerten dame med flott rompe...eller et blikk kan noen ganger være nok til å sette fantasiene i sving og kåtheten😃

Endret av TrønderM
AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer alltid til ligg som aldri ble noe av, nesten-ligg og episoder hvor noen gjorde meg ekstremt kåt i ungdomstiden.

Og innimellom fantasier om folk jeg vil ligge med, og ligg som var sykt bra. 

Anonymkode: 8607f...d39

AnonymBruker
Skrevet

Så plutselig noen Hootersjenter på Instagram. Da jeg var våryr tenåring gikk alle jenter på skolen med to par slike tykke sokker gjerne i forskjellige farger og da jeg så disse bildene ble jeg skikkelig kåt. Minner om alle gangene jeg hadde sex mens jentene og kjærestene hadde på seg disse sexy sokkene i tenårene strømmet på. Hadde jeg sett noen med slike sokker nå hadde jeg nok blitt kåt. 

Anonymkode: d9c14...bda

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så plutselig noen Hootersjenter på Instagram. Da jeg var våryr tenåring gikk alle jenter på skolen med to par slike tykke sokker gjerne i forskjellige farger og da jeg så disse bildene ble jeg skikkelig kåt. Minner om alle gangene jeg hadde sex mens jentene og kjærestene hadde på seg disse sexy sokkene i tenårene strømmet på. Hadde jeg sett noen med slike sokker nå hadde jeg nok blitt kåt. 

Anonymkode: d9c14...bda

🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Venninnene til min datter.

Anonymkode: 0f4c7...a18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.3.2021 den 20.05):

Pene menn, piloter, menn i uniform, arbeidskollegaer, oppmerksomhet fra noen jeg liker..:Knegg: Skal ikke så mye til når det er lenge side sist. 

Anonymkode: a7464...4be

Forstår hva du mener 😍Likte en som jeg har jobbet med og er kompis med i dag. Har sagt til han at han at jeg syns at han er sexy med uniform på seg 😅😍Han rødma av det 😅

Anonymkode: c1644...936

Skrevet

Når kona spør om jeg kan binde henne fast og være vill og gal...😈

Skrevet
On 3/17/2021 at 10:43 PM, AnonymBruker said:

Trange jeans

Anonymkode: c1647...759

Så enig, jo trangre jo bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...