AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Det er vondt. Det er vondt å kjenne at man ikke har betydd noe i den andre sitt liv. Vi har delt både oppturer og nedturer. Vi har vært svært fortrolige med hverandre. Vi var hverandres forlovere og nå vil hun ikke ha mer med meg å gjøre..... I tillegg baksnakker hun med til andre venner. Jeg er redd ryktene som kan spre seg. Jeg ønsker så veldig og få forklart meg for denne andre vennen min vennine snakker om meg til, men hvordan skal jeg gjøre det? Er det innafor å kontakte denne nye venninnen og fortelle min side av saken? Jeg er redd for å fremstå som helt gal, men føler at så lenge denne andre venninnen ikke får høre min side så blir jeg helt feil fremstilt. Det vil jeg ikke ha på meg. Anonymkode: 879a0...5ae
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Det er vel en grunn til at hun har brutt med deg? Sånt kommer ikke ut av det blå uten grunn. Anonymkode: 7d74d...122 17
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Hva er grunnen til at hun brøt med deg? Og nei, du bør ikke ta kontakt med hennes venner for å fortelle din side av saken. La det ligge. Du vil ikke tjene noe på det annet enn mer drama Anonymkode: 6e386...913 16
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Hva er det venninnen din sier bak ryggen din da? Hva sier hun om deg som gjør at du fremstår som gal? Jeg mener.., da har du vel gjort noe? Hvis ikke så hadde jeg faktisk konfrontert din tidligere venninne og spurt henne dirkete hva hun opplever at har skjedd. Anonymkode: 9721c...15d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Aldri kontakt ny venninne, da fremstår du hvertfall gal!! Anonymkode: 9721c...15d 13
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Hun har brutt med meg på grunn av uenigheter og misforståelser. Vi har vært venner nesten hele vårt voksne liv. Nå var hun funnet seg en ny venn og kaster meg rett i søpla. Hun trenger tydeligvis ikke meg mer. Det er sårt og ekstremt vondt. Denne nye venninen er nok mer spennende enn meg. Men min gamle vennine fortalte meg litt om den nye og jeg har lyst til å fortelle denne nye hva hun har fortalt. Det blir baksnakking på alle nivå. Dårlig vennine egentlig. Jeg vil at denne nye venninen skal forstå min side av saken og at jeg ikke er gal. Min gamle vennine har hele vårt liv hakket og pirket på meg. Jeg har bare funnet meg i det. Anonymkode: 879a0...5ae
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun har brutt med meg på grunn av uenigheter og misforståelser. Vi har vært venner nesten hele vårt voksne liv. Nå var hun funnet seg en ny venn og kaster meg rett i søpla. Hun trenger tydeligvis ikke meg mer. Det er sårt og ekstremt vondt. Denne nye venninen er nok mer spennende enn meg. Men min gamle vennine fortalte meg litt om den nye og jeg har lyst til å fortelle denne nye hva hun har fortalt. Det blir baksnakking på alle nivå. Dårlig vennine egentlig. Jeg vil at denne nye venninen skal forstå min side av saken og at jeg ikke er gal. Min gamle vennine har hele vårt liv hakket og pirket på meg. Jeg har bare funnet meg i det. Anonymkode: 879a0...5ae Ikke synk så lavt. Hvis det er din venninne som er gal, så vil den nye venninna merke det selv etter hvert. Lev videre med hevet hode. Anonymkode: 89dce...8fd 24
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun har brutt med meg på grunn av uenigheter og misforståelser. Vi har vært venner nesten hele vårt voksne liv. Nå var hun funnet seg en ny venn og kaster meg rett i søpla. Hun trenger tydeligvis ikke meg mer. Det er sårt og ekstremt vondt. Denne nye venninen er nok mer spennende enn meg. Men min gamle vennine fortalte meg litt om den nye og jeg har lyst til å fortelle denne nye hva hun har fortalt. Det blir baksnakking på alle nivå. Dårlig vennine egentlig. Jeg vil at denne nye venninen skal forstå min side av saken og at jeg ikke er gal. Min gamle vennine har hele vårt liv hakket og pirket på meg. Jeg har bare funnet meg i det. Anonymkode: 879a0...5ae Hva ønsker du å oppnå ved å fortelle den nye venninnen hva din gamle venninne har sagt om henne? Ønsker du å skape en splittelse mellom de? Jeg skjønner tanken din, du er sint og føler deg urettferdig behandlet. Ikke ta kontakt med den nye venninnen hennes, men snakk med den gamle og si at du er lei deg og prøv å ordne opp. Se innover i deg selv og se hva du har gjort som kanskje var sårende eller dumt. Å innrømme egne svakheter og ting en kunne gjort annerledes står det respekt av. Alle driter på draget, men det viktigste er å forklare hvorfor, hva du tenkte osv. det kan gå ei kule varmt i oss alle og vi kan bli sinte og såre andre. Anonymkode: adcc8...901 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #9 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er vel en grunn til at hun har brutt med deg? Sånt kommer ikke ut av det blå uten grunn. Anonymkode: 7d74d...122 ?? Og da MÅ det ha noe negativt med TS å gjøre???? Anonymkode: fcabe...d71 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #10 Skrevet 15. mars 2021 Hun fremstiller sin nye vennine som en rikmannsdame med fin bil og mye penger. Akkurat som at det er viktig for min gamle vennine. At hun får omgås <fiffen>. Jeg synes det er å synke ganske lavt Anonymkode: 879a0...5ae
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #11 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva ønsker du å oppnå ved å fortelle den nye venninnen hva din gamle venninne har sagt om henne? Ønsker du å skape en splittelse mellom de? Jeg skjønner tanken din, du er sint og føler deg urettferdig behandlet. Ikke ta kontakt med den nye venninnen hennes, men snakk med den gamle og si at du er lei deg og prøv å ordne opp. Se innover i deg selv og se hva du har gjort som kanskje var sårende eller dumt. Å innrømme egne svakheter og ting en kunne gjort annerledes står det respekt av. Alle driter på draget, men det viktigste er å forklare hvorfor, hva du tenkte osv. det kan gå ei kule varmt i oss alle og vi kan bli sinte og såre andre. Anonymkode: adcc8...901 Ønsker nok ikke en splittelse, men å forsvare seg selv mot ting som blir sagt bak ryggen, og som kanskje ikke er sant, eller misforstått. Anonymkode: fcabe...d71
Chantielle Skrevet 15. mars 2021 #12 Skrevet 15. mars 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #13 Skrevet 15. mars 2021 Nå må jeg komme på banen. Jeg skjønner folk troller. Jeg har skrevet en lignende tråd ,men ikke denne. Det med bil stemmer ,men jeg har ikke delt det med noen. Anonymkode: ec691...dd8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #14 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vondt. Det er vondt å kjenne at man ikke har betydd noe i den andre sitt liv. Vi har delt både oppturer og nedturer. Vi har vært svært fortrolige med hverandre. Vi var hverandres forlovere og nå vil hun ikke ha mer med meg å gjøre..... I tillegg baksnakker hun med til andre venner. Jeg er redd ryktene som kan spre seg. Jeg ønsker så veldig og få forklart meg for denne andre vennen min vennine snakker om meg til, men hvordan skal jeg gjøre det? Er det innafor å kontakte denne nye venninnen og fortelle min side av saken? Jeg er redd for å fremstå som helt gal, men føler at så lenge denne andre venninnen ikke får høre min side så blir jeg helt feil fremstilt. Det vil jeg ikke ha på meg. Anonymkode: 879a0...5ae Hei TS Mitt råd er å ligge lavt og ikke gi noe forklaring. Men det som du kan eventuelt si er at det har vært en god del misforståelser mellom dere og at du beklager at hun føler det som hun føler. Vet at det å bli misforståelser er ikke noe god følelser fordi jeg har blitt misforstått av 2stykker. Til det ene vedkomne har jeg sagt « at alt er kun misforståelser og at jeg beklager at h*n føler det slikt. At kommunikasjon er viktig for å unngå misforståelser. Anonymkode: 132d9...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #15 Skrevet 15. mars 2021 Dette er min! Ikke denne. Anonymkode: ec691...dd8
Gjest supernova_87 Skrevet 15. mars 2021 #16 Skrevet 15. mars 2021 Men dersom dette er en venninne som hele ditt liv har rakket ned på deg uten at du har satt noen grenser for dette, samtidig som hun nå er en person som viser seg å kutte deg ut over en lav sko: hvorfor vil du da ha henne tilbake? Jeg skjønner at dette er utrolig vondt, men samtidig så er kanskje det beste for deg å gå videre og prioritere andre vennskap.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #17 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei TS Mitt råd er å ligge lavt og ikke gi noe forklaring. Men det som du kan eventuelt si er at det har vært en god del misforståelser mellom dere og at du beklager at hun føler det som hun føler. Vet at det å bli misforståelser er ikke noe god følelser fordi jeg har blitt misforstått av 2stykker. Til det ene vedkomne har jeg sagt « at alt er kun misforståelser og at jeg beklager at h*n føler det slikt. At kommunikasjon er viktig for å unngå misforståelser. Anonymkode: 132d9...c1f Ønsker å tilføye TS at det har vært ei som kritiserte og følte meg drit. At jeg har kuttet hun ut. Hun flirte osv av meg og ikke tok meg på alvor når jeg sa noe. Fikk alltid en følelse av at det er jeg som gjorde feil og tok aldri kritikk osv. Så nå har kuttet ut kontakten med vedkomne. Anonymkode: 132d9...c1f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #18 Skrevet 15. mars 2021 Råder til å ikke svare. Er en som troller og lager en helt eksakt tråd som jeg lagde, bare med enda mer innhold som jeg faktisk aldri har delt, men som nå kun min tidligere vennine fortalte meg. Jeg prøver finne dette ut. Anonymkode: ec691...dd8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #19 Skrevet 16. mars 2021 Om det virkelig er en sann tråd,er det rart ikke TS er på for å svare. Slutt å trolle. Folk kjenner vel til mine tråder i Corona restriksjoner og vonde brutte relasjoner,dette er ikke jeg. Anonymkode: ec691...dd8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #20 Skrevet 16. mars 2021 Merkelig at ingen svarer da? Om dette er virkelig,så kan jeg si at jeg er i lignende situasjon. Jeg foreslår å glemme hele dama og ha det hyggelig med andre. Kjøp et gavekort på blomster og ønsk hun fred på jorden . Anonymkode: ec691...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå