Gå til innhold

Womanizer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt meg womanizer og prøvd den noen ganger. Den funker som bare det. Problemet er at jeg er kåt hele tiden og det et ganske slitsomt. 🤣

Anonymkode: 0c842...419

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så stopp å bruke den så mye da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har kjøpt meg womanizer og prøvd den noen ganger. Den funker som bare det. Problemet er at jeg er kåt hele tiden og det et ganske slitsomt. 🤣

Anonymkode: 0c842...419

Så bra. Hvordan er den i forhold til andre vibratorer? Er den så bra som den høres ut? 

Anonymkode: 00c31...447

AnonymBruker
Skrevet

Det er det beste jeg har brukt penger på noen gang og kjenner meg veldig igjen i hva du sliter med. Det er jo så godt. 

Anonymkode: 1c3f3...d8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor sammen med foreldre. Hvis jeg bestiller en slik, kan det vises på pakken?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg bor sammen med foreldre. Hvis jeg bestiller en slik, kan det vises på pakken?

Kommer fra anonym avsender og dette er en "vanlig" firkantet pakke, men sjekk med hjemmesiden om det står noe om avsender. De fleste har også kundeservice du kan spørre. Du får finne på en troverdig forklaring på hva dette er om de spør 😄. Kanskje du bare får en "pakkelapp" i postkassen om pakken er stor. Som mann har jeg aldri kjøpt en slik og hun jeg er sammen med er helt imot sexleketøy/hjelpemidler.

Anonymkode: 187b0...893

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...