Gå til innhold

barbeint eller sokker

Barbeint eller sokker  

39 stemmer

1. 1. Foretrekker du å være barbeint eller å bruke sokker

• Barbeint
      15
    • Sokker
      24

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker du å gå med eller uten sokker

Anonymkode: b400f...b68

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Sokker, liker ikke å gå barbeint. 

AnonymBruker
Skrevet

Går barføtt om sommeren når det er over 20 gr ute. Resten av året ullsokker og tøfler. 

Anonymkode: 2f512...1fe

Skrevet

Kan gjerne gå barbeint, men har funnet ut at jeg får harde og tørre føtter, så nå bruker jeg sokker hver dag. Inne. Hjemme altså. Og bruker selvfølgelig sokker som gjest. 

Om jeg hadde bodd landlig til hadde jeg gjerne gått barbeint på sommeren. Det er noe herlig ved å kjenne føttene mot gresset. Naturen. 

AnonymBruker
Skrevet

Barbeint. Hele året, skreller av meg sokkene så snart jeg kommer inn. Til nød barbeint i tøfler. Vil helst gå barbeint i sneakers også, men innser at det ikke er så sunt☺️

Anonymkode: 36760...705

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med sokker. Gulvkaldt som f*** her. Å jeg hater å gå barbent. Eneste unntaket er om sommeren når jeg går inn og ut på veranda og i hage. 

Anonymkode: 19d5c...061

Skrevet

Barbeint😍

Men,skal jeg ut,har jeg på sokker.

Skrevet

Sokker hele sommeren, strømpebukse hele vinteren. Sjeldent barføtt. Beina er der jeg fryser først. 

Skrevet

Ja takk, begge deler.

Sokker om vinteren, barbeint om sommeren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske hektet på sokker, synes det er veldig ukomfortabelt å gå rundt barbent. Mine føtter er private.

Anonymkode: e067d...d1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare går jeg med sokker, alltid to par i bomull, og aller helst knelange. Mykt, varmt og superbehagelig. Mmmmm. Også synes jeg ikke føtter og tær er så pent. 

Anonymkode: f2ec6...eeb

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg gå barbeint så går jeg barbeint.

Anonymkode: 3bc17...68f

• Liker 1
Gjest stilts
Skrevet

Går aldri med stokker bortsett fra til treningsenter (og nå har jo det vært ikke eksisterende i snart et år også)

Alltid barbeint når jeg er hjemme, og ute går jeg alltid i pumps og synes det er både finere og mer behagelig å være barbeint i dem enn med sokker/strømper

AnonymBruker
Skrevet
stilts skrev (1 time siden):

Går aldri med stokker bortsett fra til treningsenter (og nå har jo det vært ikke eksisterende i snart et år også)

Alltid barbeint når jeg er hjemme, og ute går jeg alltid i pumps og synes det er både finere og mer behagelig å være barbeint i dem enn med sokker/strømper

Når det er vinter også? Ja, er finest med barbeint i pumps. Men det er vel mye svette av å gå i pumps barbeint?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Når det er vinter også? Ja, er finest med barbeint i pumps. Men det er vel mye svette av å gå i pumps barbeint?

Mye svette av å gå barbent i sko generelt. Orker ikke gå i postkassa engang uten sokker i skoa. 

Anonymkode: f2ec6...eeb

AnonymBruker
Skrevet

Halvsokker som ikke synes. Må ha litt tøy mellom føttene og skoene ellers blir det "smelly". Men som sagt, i sneakers vises det ikke. Sandaler og lignende går jeg selvfølgelig barbeint i. Da får føttene luft. 

Anonymkode: 54bf2...6ff

• Liker 1
Gjest stilts
Skrevet
On 3/17/2021 at 12:21 AM, AnonymBruker said:

Nei svetter veldig skjeldent på føttene

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det in med tennissokker, så bruker det! Ellers er jeg glad i litt finere sokker, gjerne see through glittersokker 🥰

Anonymkode: 5f360...27e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...