Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i dag var jeg så dum at jeg så i nattbordskuffen til samboer da jeg støvsuget soverommet. der så jeg to krukker med noe jeg tenkte var kosttilskudd eller noe proteinkapsler for trening. jeg googler navnet og fant ut at dette var et ulovlig preparat. aner ikke hva jeg skal gjøre nå..

Jeg vet at han vet at dette er ulovlig og ikke bra, og har selv sagt dette til meg tidligere. han har også tidligere tullet en del med det og sånt. trodde aldri han faktisk ville prøve dette. 

Jeg skjønner også at han har skjult det for meg ved å ikke si noe og legge det i nattbordskuffen, og ta det når jeg er på badet eller ute av synet. dette vet jeg for jeg hørte en gang da jeg var på badet at han hentet en krukke med noe i nattbordskuffen (hørte raslingen) men tenkte ikke noe over det der og da. (hørte det også i skrivende stund, turte ikke gå inn "tilfeldig", det var dumt at jeg ikke turte...)

Er egentlig mest bekymret for helsen hans. og det som også slår meg at han lyver for meg. men så var det jo ikke bra at jeg "snoket" i hans ting.. 

hva hadde dere tenkt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre med litt steroider hvis d er d... 

overbruk derimot er skummelt ... skjønnner godt han gjemmer det for deg når du reagerer sånn

Anonymkode: 3e378...3ad

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er steroider får du varsle. Det gir kreft og store psykiske problemer

Anonymkode: a1d57...898

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Skummelt med steroider, mange blir veldig aggressive med tiden...

Anonymkode: bce8e...a29

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skummelt med steroider, mange blir veldig aggressive med tiden...

Anonymkode: bce8e...a29

Et mer vanlig problem er at de får en narsissistisk holdning, og gir faen i venner og kjæreste.

• Liker 3
Skrevet

Altså det han har er en SARM som hetet Rad-140.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også blitt bekymret, mye fordi misbruk av det her kan føre til aggressivitet og visse andre atferdsendringer som kan være skumle (og for ørvig også til store psykiske nedturer når man stopper opp mellom kurene). 

I verste fall kan man fucke opp hormonene såpass at man blir avhengig av å gå på testo videre, hvis det er det han bruker. Nei, dette hadde jeg absolutt tatt opp med ham! Si at du fant det helt tilfeldig ...?

Anonymkode: 9417c...486

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville også blitt bekymret, mye fordi misbruk av det her kan føre til aggressivitet og visse andre atferdsendringer som kan være skumle (og for ørvig også til store psykiske nedturer når man stopper opp mellom kurene). 

I verste fall kan man fucke opp hormonene såpass at man blir avhengig av å gå på testo videre, hvis det er det han bruker. Nei, dette hadde jeg absolutt tatt opp med ham! Si at du fant det helt tilfeldig ...?

Anonymkode: 9417c...486

ja lurte på om jeg skulle si at skuffen åpnet seg mens jeg flyttet på nattbordet da jeg støvsugde.. også ja er veldig bekymret egentlig, i tillegg har han diabetes type 1 så blir jo bekymret med tanke på det også, og hva han tenker som gjør at han tar dette for å få større muskler.. for vet han liker å bygge muskler og vet han vil bli sterkere, men har vært redd for at det skal gå litt til hodet på ham.. elsker han akkurat som han og han var jo muskuløs og trente mye fra før av, han trenger ikke dette skvipet her!!

AnonymBruker
Skrevet

Steroider gir større muskler og mindre penis.. 

Anonymkode: 842d5...990

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånne ting har en lei tendens til å gi store konsekvenser, fysisk og psykisk. Men du, dere bor sammen og du trenger vel ingen unnskyldning for å åpne en skuff? 

Anonymkode: 8a2ea...ae0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sånne ting har en lei tendens til å gi store konsekvenser, fysisk og psykisk. Men du, dere bor sammen og du trenger vel ingen unnskyldning for å åpne en skuff? 

Anonymkode: 8a2ea...ae0

joo vi bor sammen, ikke så lenge da, men siden sommeren i fjor. men jeg bare føler at det er HANS skuff.. jeg har jo egentlig ikke noe der og gjøre? men ja skjønner hva du mener! bare føler at jeg snoket i noe jeg ikke skulle.

AnonymBruker
Skrevet

Har du Googlet hvilke bivirkninger dette middelet gir?

Anonymkode: 13702...483

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du Googlet hvilke bivirkninger dette middelet gir?

Anonymkode: 13702...483

har googlet litt ja, virker som det "tryggeste" alternativet, men liker det fortsatt ikke. er så usikker på om jeg skal la det gå eller ta dette opp.. men vet jo at det står på dopinglista så det er jo ikke lovlig akkurat. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært mest bekymret for de personlighetstrekk som får en voksen mann til bruke steroider (hvis han ikke er syk). Helt på tryne.

Anonymkode: 86432...19a

• Liker 3
Skrevet

Er det ulovlig å se i nattbordskuffen til samboeren? Her i huset er mitt og ditt det samme. Har ingen "hemmeligheter" liggende rundt forbi.

kan du ikke si du skulle støvsuge og fant noe "kosttilskudd" og lurte på hva det var

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

SARM er et legemiddel som ikke er godkjent for bruk i helsevesenet. Grunnen til det er at det har vært under utprøving lenge, og at forsøk gjort på mennesker har blitt avbrutt pga alvorlige bivirkninger. Når forsøkspersonene får alvorlige bivirkninger, blir det vanskelig (og uetisk) å gjennomføre videre forsøk.

Blant de som bruker (eller ønsker å bruke) det for å få treningseffekt, er det en utbredt myte at dette er en «ufarlig» variant av steroider, uten bivirkninger. Det er beviselig feil, men selvfølgelig en myte som selgerne gjerne vil opprettholde troen på, slik at folk fortsetter å kjøpe. Denne myten har derfor fått fotfeste blant brukere og selgere.

Ettersom dette ikke er godkjent, så er absolutt alt av SARM som brukes av «vanlige folk», kjøpt ulovlig. Preparatene fremstår gjerne som om de kommer fra et legemiddelfirma. Det gjør de ikke. De produseres av kriminelle og innholdet kan variere. Noen inneholder SARM, noen inneholder steroider, og noen inneholder enten inget virkestoff eller feil mengde i forhold til innholdsfortegnelsen. Man aner ikke hva man får, eller hva man putter i seg, og selger forteller kjøper kun det kjøper ønsker å høre. De tar derfor avgjørelsene sine om bruk/kjøp på feil grunnlag.

Det finnes god informasjon om dette flere steder på nett. 

Anonymkode: ce095...a32

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...