Solstråle1984 Skrevet 15. mars 2021 #1 Del Skrevet 15. mars 2021 (endret) Hei, Jeg er 10 dpo i dag. Har siden i 9 dpo og muligens også 8 dpo hatt stiikkinger og litt murring. MEN, kun på venstre side. Kun vondt på venstre korsrygg også. Noen som har opplevd det samme? Har testet, er negativ. Helt blendahvit. Jeg er egentlig litt bekymret for om det er noe galt. Smertene er ikke sånn at jeg ikke får sove, eller er kjempe voldsom. Jeg skjenner det som at noen presser i lysken, og stikker. Små stikk. Ikke noe brennende følelse, eller som at det er en kniv eller sprøyte. Ikke så skarpt. Veldig ubehagelig. Stikkingen og presset kommer og går gjennom dagen/kvelden. Så kommer murringen innimellom, 1-3 ganger dalig, men varer bare noen sekunder, skjennes som mensen, men allikevel litt annerledes fra mensen og kun på venstre mage/lysken. Var hos gynekolog i desember, og ingenting galt. Men denne stikkingen/litt murring har vart i noen dager, så er bekymret. Ingen andre symptomer. Hatt utflod siden eggløsning. Melkehvit og gjennomsiktig. Litt blodårer i brystene. Ellers ingenting som kan relateres til graviditet Endret 15. mars 2021 av Solstråle1984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå