Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten trener sammen. Eller dvs, vi drar på trening sammen men når vi kommer inn dørene er det nesten som han ikke kjenner meg. Han blir klein og rar, og trener sine ting og jeg mine. Når vi er i samme rom ser jeg ofte han snur seg mot eksempel jenter som står å trener opp til flere ganger. Idag var det rett før jeg spurte om han ser noe fint. Kjenner det går ut over selvtilliten da dette er jenter med store rumper og lår, når jeg er tynn. Vet at han liker trente store damer, og jeg er totalt motsatt. Burde jeg slå opp? Tenker at han aldri vil bli fornøyd med meg. 

Anonymkode: 133cf...06c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta det opp med ham,at du føler det er respektløst ovenfor deg når han glor åpenlyst på andre jenter.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Blue81 skrev (1 minutt siden):

Du kan jo ta det opp med ham,at du føler det er respektløst ovenfor deg når han glor åpenlyst på andre jenter.

Ja jeg har tenkt på dette men det virker sikkert bare psycho og at han nekter for det. Hører allerede for meg samtalen 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Grøøøøssss ...

Anonymkode: b0a02...c8a

• Liker 1
Skrevet

Gud bedre 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja jeg har tenkt på dette men det virker sikkert bare psycho og at han nekter for det. Hører allerede for meg samtalen 

Hvis det virker psyko på kjæresten din at du forteller han om noe som sårer deg, og du allerede forventer at han kommer til å "gaslighte" deg, så bør du slå opp. Det finnes så mye bedre menn der ute.

Anonymkode: 8a468...166

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Vi har bare vært sammen i 4 måneder men det har vært slik i lang stund. Tenker derfor at dette er noe som vil bli værre med tiden i tillegg 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da har du jo ikke så mange andre valg enn å bite det i deg og gå rundt å være frustrert. Om du ikke tar det opp,vil jo problemet bare være der.  Da må du bare ta valget om å gi beskjed,eller fortsette å være konfliksky og lei deg. Om du vurderer å dumpe ham pga av det,så burde han vel i det minste få vite hvorfor ?

AnonymBruker
Skrevet

du kan jo begynne med å trene uten han. og forklare hvorfor hvis/når han spør. btw hadde aldri giddet det der.

Anonymkode: 1d249...de2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en idiot. Det er respektløst av han

Anonymkode: 40ab6...44f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

en av grunnene til å være singel; så utrolig nedverdigende når partner sikler over andre. ja har vært gjennom det i alle mine forhold, både de seriøse og ikke seriøse(i de sistnevnte gadd jeg ikke ta det opp)

Anonymkode: 1d249...de2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke lenge før tråden blir fylt av menn som mener at du må tåle dette, at det er helt naturlig at menn glor på attraktive damer og så videre og så videre. Den rekka der. Vi kjenner til den. 

Greia her er at dere er et par. Dere er i et forhold. Jeg går ut ifra at dere begge er enige om å være monogame i forholdet. Det ER respektløst å glo og sikle på andre når man er sammen med kjæresten din. Betviler at kjæresten din hadde syntes det var kult om du glodde beundrende på de svære gutta som tok benkpress, men går ut ifra at du ikke er "den typen". 

Tren alene. Ikke tren med han. Jeg hadde for øvrig ikke orka å være sammen med en mann som åpenlyst ikke respekterte meg, og om hans greie egentlig er store muskuløse damer så ville jeg stukket. Du er nok bra nok som du er men det er typen din som er problemet her. 

Anonymkode: 8ef11...d80

• Liker 12
Skrevet

Det burde forresten være helt greit å kunne gi beskjed til typen om at det plager deg at han ser på andre,uten at du er redd for å bli kalt psycho.  Om du får sånne reaksjonerav ham når det gjelder slike ting,er det bare å gå ut av forholdet.  Veldig få damer setter pris på at typen står med kulerunde øyne og sikler etter andre damer. Det er en helt normal reaksjon fra din side. Men du bør jo tørre å ta opp problemer i forholdet uansett. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke lenge før tråden blir fylt av menn som mener at du må tåle dette, at det er helt naturlig at menn glor på attraktive damer og så videre og så videre. Den rekka der. Vi kjenner til den. 

Greia her er at dere er et par. Dere er i et forhold. Jeg går ut ifra at dere begge er enige om å være monogame i forholdet. Det ER respektløst å glo og sikle på andre når man er sammen med kjæresten din. Betviler at kjæresten din hadde syntes det var kult om du glodde beundrende på de svære gutta som tok benkpress, men går ut ifra at du ikke er "den typen". 

Tren alene. Ikke tren med han. Jeg hadde for øvrig ikke orka å være sammen med en mann som åpenlyst ikke respekterte meg, og om hans greie egentlig er store muskuløse damer så ville jeg stukket. Du er nok bra nok som du er men det er typen din som er problemet her. 

Jeg er mann og har allerede sagt at hun må slå opp. Fint om du i fremtiden tenker deg om før du skjærer oss alle over én kam.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er mann og har allerede sagt at hun må slå opp. Fint om du i fremtiden tenker deg om før du skjærer oss alle over én kam.

Kudos til deg, for de fleste mannfolk evner ikke å sette seg inn i slike problemstillinger. De reagerer heller med å kalle dama sykelig sjalu, usikker, psycho, ustabil og lignende. Er jo en grunn til at trådstarter ikke tør å ytre tankene sine til typen, fordi hun åpenbart har opplevd slike holdninger.

Du er unntaket fra regelen, så mine antagelser er bare naturlige og basert på erfaringer mange kvinner sitter med. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vet at han liker trente store damer, og jeg er totalt motsatt. Burde jeg slå opp?

Jeg synes det, ja.

Det at du i det hele tatt vet at han liker det motsatte av deg, tyder for meg på at dette er en mann som er skadelig for deg.

I det hele tatt anbefaler jeg kvinner under 25 å holde seg helt unna forhold til menn. De er enten umodne eller de er foran i løypa og blir masete. Man har det rett og slett bedre med å fokusere på seg selv de første årene av voksenlivet. 

Anonymkode: 206d8...6cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Enig!

Anonymkode: 2ec34...af6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg og kjæresten trener sammen. Eller dvs, vi drar på trening sammen men når vi kommer inn dørene er det nesten som han ikke kjenner meg. Han blir klein og rar, og trener sine ting og jeg mine. Når vi er i samme rom ser jeg ofte han snur seg mot eksempel jenter som står å trener opp til flere ganger. Idag var det rett før jeg spurte om han ser noe fint. Kjenner det går ut over selvtilliten da dette er jenter med store rumper og lår, når jeg er tynn. Vet at han liker trente store damer, og jeg er totalt motsatt. Burde jeg slå opp? Tenker at han aldri vil bli fornøyd med meg. 

Slå opp, altså ingen kommunikasjon først? Hvordan tror du dine forhold blir fremover når du ikke klarer snakke med han om hva du føler?? Få fingeren ut av ræva og si noe alla "Du, hvordan hadde du likt om jeg åpenlyst hadde glodd på alle de kjekke menna på treningssenteret? Hadde du likt jeg ble rar og merkelig også? Du merker det kanskje ikke selv, men du blir flau over meg føles det ut som. Jeg ser at glaner på disse damene med store rumper og pupper"

Si det rett ut, ikke noe søt hinting.

Anonymkode: 94b37...30a

• Liker 4
Skrevet

Slå opp. Sånne menn endrer seg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Slå opp, altså ingen kommunikasjon først? Hvordan tror du dine forhold blir fremover når du ikke klarer snakke med han om hva du føler?? Få fingeren ut av ræva og si noe alla "Du, hvordan hadde du likt om jeg åpenlyst hadde glodd på alle de kjekke menna på treningssenteret? Hadde du likt jeg ble rar og merkelig også? Du merker det kanskje ikke selv, men du blir flau over meg føles det ut som. Jeg ser at glaner på disse damene med store rumper og pupper"

Si det rett ut, ikke noe søt hinting.

Anonymkode: 94b37...30a

Greia her er jo også at han sannsynligvis ikke har et bra svar. Tror det er lite han kan si for å berolige trådstarter ettersom handlinger snakker mye høyere enn ord. Et godt tips trådstarter er å se på hva menn GJØR fremfor hva de SIER. Menn sier de mest utrolige ting, men betydningen av ordene ligger i det de gjør. For eksempel om han sier han ikke blir flau over deg og synd du er den deiligste (teit ting å si men ta det som eksempel), så hjelper ikke det når han åpenbart blir flau OG glor på andre kvinner i ditt nærvær. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...