AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Har googlet dette en del, og sett at mange svarer at trening som løping og jogging ikke minsker sjansene for å bli befruktet. Men hva når jeg håper jeg ble befruktet i helga? Jeg har sikkert litt paranoide tanker, men tenker at om jeg løper noen kilometer på tredemølla nå, intervall som jeg pleier, så kan den mulige befruktningen som skjedde på lørdag eller søndag, "ødelegges"? Altså, jeg innbiller meg at om jeg løper fort på tredemølla nå i dag, så klarer ikke spiren å sette seg fast i livmoren? At den blir "revet" løs av mine bevegelser? Er det noe realisme i disse tankene, eller bare paranoid tankekjør fra meg som desperat ønsker å tenke at jeg er blitt gravid i helga? Burde jeg droppe å løpe på tredemølle i dag, og heller vente et par dager for sikkerhets skyld? Anonymkode: 778cd...d45
Neutral90 Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Er ingen realisme i tankene dine Livmoren er som et vakum. Den er flat og trang. Et befruktet egg vil ikke falle ut.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Jeg har satt inn befruktet egg pga prøverør og da anbefalte legen at jeg tok en joggetur samme dag Anonymkode: 9461a...264
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Om noe så gir trening bedre blodgjennomstrømming i livmor. Ingen realisme i det du tenker, bare paranoia. Lykke til, håper det er en liten spire der inne 😊 Anonymkode: 7a99c...deb
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Takk for alle svar. Jeg er sikkert paranoid, egentlig er jeg ganske rasjonell til vanlig, men jeg er i et forhold med drømmemannen, og ønsker intenst at det skal være en spire der nå og vil ikke gjøre noe som kan minimere sjansen for at den sitter. Fint å lese svarene. Jeg elsker jo å jogge/løpe, og føler meg elendig om det går for mange dager uten.😋 Anonymkode: 778cd...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå