Gå til innhold

Han er egentlig alt jeg ikke vil ha!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Allikevel er jeg frustrert over å ikke å ha hørt fra han på over 4 mnd. Han vil bare ha sex. Og er ikke alltid så hyggelig heller. Lurer på hvorfor jeg fortsatt sliter med dette og har lyst å ha kontakt med han? Hva er galt med meg? Har klart å ka være å kontakte han, men sliter, 

Anonymkode: 02942...642

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Allikevel er jeg frustrert over å ikke å ha hørt fra han på over 4 mnd. Han vil bare ha sex. Og er ikke alltid så hyggelig heller. Lurer på hvorfor jeg fortsatt sliter med dette og har lyst å ha kontakt med han? Hva er galt med meg? Har klart å ka være å kontakte han, men sliter, 

Godt spm ... Lurer på det samme

Anonymkode: b5915...86f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han signaliserer at han har høyere verdi enn deg og er mer attraktiv enn deg ved å kun ville ha sex. Det trigger noe i deg, og du ønsker å ha han pga at han høy verdi. Det er nok biologi. Hadde han vært interessert hadde hab signalisert lavere verdi. 

Anonymkode: 10889...5b2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan han kunne bare la vær å svare og ignorere meg osv. Allikevel kunne jeg kontakte han på nytt. Prøver virkelig å bryte denne vonde sirkelen. Fortjener bedre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hekta i et håp om kjærlighet. Glem han! 

Anonymkode: 3b1ef...97c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det føles bra at noen vil ha deg, og fordi du synes han er attraktiv? 

Anonymkode: 44697...144

• Liker 1
Skrevet

Fordi dere har god sex, og fordi du ikke "får" ham. Du er hekta. Det er ikke noe galt med deg. 

Du er flink som holder null kontakt. Fortsett med. Date noen andre/eller kommuniser med noen andre. Få deg en hobby. Gjør noe som opptar tankene dine med noe annet. Vær gang du blir minnet på ham - tenk noe negativt om han med en enste gang. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er vel hektet på han. 

Vil at han skal ha lyst på meg og være med meg. Det skjer jo ikke. 

Skulle man ikke heller få avsmak av en som oppfører seg sånn? 

AnonymBruker
Skrevet

Etter 4 mnd er det på tide å treffe nye. Det er enklere når det har gått så lang tid. Har ett hekt jeg og. Men han sender kort kort mld 1 gang i mnd ikke noe mer. Nå har det blitt veldig kort tilbake da jeg har funnet en ny. Nå kan han ha det så godt. In your face.. er sånn jeg tenker. Ny person hjelper godt på å komme seg videre.

lykke til.

Anonymkode: 15bf0...279

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Etter 4 mnd er det på tide å treffe nye. Det er enklere når det har gått så lang tid. Har ett hekt jeg og. Men han sender kort kort mld 1 gang i mnd ikke noe mer. Nå har det blitt veldig kort tilbake da jeg har funnet en ny. Nå kan han ha det så godt. In your face.. er sånn jeg tenker. Ny person hjelper godt på å komme seg videre.

lykke til.

Anonymkode: 15bf0...279

Tusen takk!

Så bra du har funnet en annen og han ikke kan behandle deg sånn. 

Håper jeg og gjør det, men foreløpig går tankene på han siden jeg ikke har noen andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...