AndersenG Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Jeg vil ikke binde meg, og har derfor hatt fast pulevenninne i flere år. Ikke samme, men når en dame har fått type har jeg funnet en annen dame å ha deilig sex med. Liker det slik, gjerne ligge sammen et par ganger i uken så lenge begge er single og begge vil ha sex. Hva nå etter pandemien? Blir det mulig å ha slike pulerelasjoner, eller vil alle binde seg? 1
Milky Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 tror desverre det ikke er fasit på det du spør om
AndersenG Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2021 Spicymami skrev (1 minutt siden): tror desverre det ikke er fasit på det du spør om Håper et blir mulig å ha elskersex
Milky Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 AndersenG skrev (Akkurat nå): Håper et blir mulig å ha elskersex Altså? Utroskap og fuckfriends er ikke noe som kom med corona.. det forsvinner ikke etter corona heller
AndersenG Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2021 Spicymami skrev (5 minutter siden): Altså? Utroskap og fuckfriends er ikke noe som kom med corona.. det forsvinner ikke etter corona heller Men kan være damer vegrer seg for å bli pulevenner fordi de ikke vil binde seg til en, men heller date. Jeg er redd det blir mindre pulings.
NysgjerrigPiken Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Du sier jo at du har hatt slike relasjoner i flere år. Hvorfor er det da koronarelatert? Mange kvinner er ute etter sex og ikke forhold. Vil tro at de fleste er mer interessert i fast ff enn en haug med ons.
AndersenG Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2021 NysgjerrigPiken skrev (1 time siden): Du sier jo at du har hatt slike relasjoner i flere år. Hvorfor er det da koronarelatert? Mange kvinner er ute etter sex og ikke forhold. Vil tro at de fleste er mer interessert i fast ff enn en haug med ons. Håper det. er bare rett det har endret seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå