Gå til innhold

Først stenger politikerne ned Bodø, så holder 8 Ap-politikere fyllefest på hotellrom

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

https://www.nrk.no/nordland/politikere-i-arbeiderpartiet-brot-med-koronaregler-i-bodo-og-hadde-fest-i-en-suite-hos-scandic-havet-1.15417822

Ap-topper brøt koronareglene – samlet seg på hotellsuite og drakk alkohol etter årsmøte.

Etter at middagen under årsmøtet var ferdig, tok Ap-nestleder Bjørnar Skjæran og syv andre med seg øl og vin og fortsatte festlighetene på et hotellrom i Bodø. – Jeg beklager veldig at jeg var til stede, sier Skjæran.

De siste ukene har Bodøs befolkning måttet tåle strenge smitteverntiltak. Det toppet seg fredag i forrige uke da Bodø stengte ned nærmest hele kommunen.

– Smittevernoverlegen har i samråd med kriseledelsen valgt å innføre de strengeste reglene siden pandemistarten, sa ordfører Ida Pinnerød (Ap).

Kun timer senere arrangerte Nordland Arbeiderparti årsmøte ved Scandic Havet.  Etter en middag ved hotellets restaurant skal åtte personer ha tatt festen videre til en av hotellets suiter.

Endret av von Dünkel
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo veldig genialt da myndighetene planlegger å innføre enda strengere smittevernregler. Straffen burde være skjerpende når de som sitter med myndighet bryter reglene. 

• Liker 2
Skrevet

Pinlig 🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir kvalm🤮

• Liker 1
  • Opprett ny...