Gjest sheeida Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Hadde et fint lite program for mange år siden der man la inn hvor mye penger man brukte og tjente og fikk masse fine statistikker over det.. vanskelig å forklare egentlig. Det var iallefall et program for å holde oversikt over privat/husholdningsøkonomi, og man valgte kategori på alle utgifter slik at man kunne se hvor mye penger man hadde brukt på feks mat hver måned.. Saken er den at jeg gjerne skulle hatt igjen et lignende program, og ikke har noe særlig peiling på hva jeg leter etter.. Noen som skjønner? Noen som har et bra program å anbefalle? *håpe*
Catlin Skrevet 27. august 2005 #2 Skrevet 27. august 2005 Jeg har bare prøvd et program - og det var microsoft money -99. Som du ser så er dette noen år siden. Det er helt sikkert nyere utgaver. Greit program bortsett fra at det var noen funksjoner jeg ikke fikk brukt, da det var tilpasset det amerikanske markede. Også må man jo kunne litt engelsk da.
Nabodama Skrevet 31. august 2005 #3 Skrevet 31. august 2005 Nettbanken jeg har er fin til sånt. Der kan man kegge inn budsjett og regnskap, og når du handler (drar kort) legges det direkte inn på regnskapspostene. Så kan du se hvor mye du bruker til f.eks mat, klær osv, og sammenstille det med budsjettet du satte opp. Supert for god oversikt!
Cupcake Skrevet 1. september 2005 #4 Skrevet 1. september 2005 Nettbanken jeg har er fin til sånt. Der kan man kegge inn budsjett og regnskap, og når du handler (drar kort) legges det direkte inn på regnskapspostene. Så kan du se hvor mye du bruker til f.eks mat, klær osv, og sammenstille det med budsjettet du satte opp. Supert for god oversikt! ← Hvilken nettbank er det da?
showgirl Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Fokus bank har et slikt program. Tror Sparebank 1 også har det programmet. Spør i banken din/mail evt?
*Ariel* Skrevet 6. september 2005 #7 Skrevet 6. september 2005 Det har jeg og, men har aldri sett den funksjonen i nettbanken
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #8 Skrevet 7. september 2005 Postbanken har også noe sånt i nettbanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå