ameliewilde Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Min roborock støvsuger klarer ikke å klatre over dørtersklene. Jeg lett etter overalt men finner ikke en lettere løsning enn å fjerne eller senke tersklene. Er det noe som man kan gjøre selv, ellers finnes det firmaer som kan gjøre det i Oslo?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Vil anta det er rimeligere å kjøpe en maskin eller to til, eller en som klarer å klatre litt, enn å tilpasse terskler. Eventuelt finnes det jo løsninger for rullestol, men er neppe det mest elegante. Personlig gjorde jeg det slik at jeg kjøpte en egen en til vaskerommet. Når det gjelder soverommene og kontor trengs det støvsuging så sjelden at jeg enten løfter maskinen inn, eller bare tar over med handholdt støvsuger. Anonymkode: 9ee3f...342
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Dørterskler er jo bare stygt uansett Anonymkode: c4280...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Min robotstøvsuger klarer fint å gå over terskler. Kjøp deg en mer fancy robot heller enn å fikse dørene. Anonymkode: 105a5...10a
cleangal Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Roombaen min klatrer lett over dørterskler på opptil 2 cm. Kan ikke ha terrassedøra åpen og lufte mens den går, for da stikker den av. 1
jabx Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Min robotstøvsuger klarer fint å gå over terskler. Kjøp deg en mer fancy robot heller enn å fikse dørene. Anonymkode: 105a5...10a Roborock skal fint kunne gå over ganske høye dørterskler. Skjønner ikke hvorfor folk kjøper svindyre amerikanske robotstøvsugere når Roborock ofte både er billigere og bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 Har sett noen legge plastflak (i mangel på bedre beskrivelse) over terskelen før de starter roboten, som da fungerer som en slags rampe over. Google det, så finner du bilder. Anonymkode: 7255f...32d
Sydenkupp Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har sett noen legge plastflak (i mangel på bedre beskrivelse) over terskelen før de starter roboten, som da fungerer som en slags rampe over. Google det, så finner du bilder. Anonymkode: 7255f...32d Plastflak? Link?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #9 Skrevet 16. mars 2021 Skjønner ikke hvorfor folk kjøper svindyre robotstøvsugere når en dame gjør jobben mye bedre (og klarer å komme over dørterskelen !). Anonymkode: 0e257...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå