AntiBullshit Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Endelig begynner det å bli vår i lufta her hvor jeg bor, og siden jeg ikke skal noe sted i sommer tenker jeg å plante noen sommerblomster! Jeg har en innglasset veranda med gode vekstvilkår for feks tomater og jordbær så jeg vurderer det også. Foreløpig driver jeg å forkultiverer sommerfloks og kuletistes, hva planter du i år?
Hurrahei Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Jeg prøver meg på kosmos og prydtobakk! Så skal jeg direkte-så valmue, kornblomstblå og blomkarse i en del av hagen. 1
Thildamor Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 I år blir det forskjellig gresskar, squash, busktomater, sylte agurk, gulrot. Så har jeg kjøpt frø til asparges, men de kommer ikke i år. Californiavalmuer, stokkroser, marieklokker og diverse miks til bier. Jordbærplanter har jeg. Så har jeg kjøpt gul løk, rødløk og hvitløk. I tillegg har jeg tatt av frø fra i fjor av forskjellige sommerblomster. Regner med at musene har sådd solsikkefrø, det gjør de hver vinter. Jeg bare flytter plantene når de har kommet opp. Jeg har drivhus, og stor hage så da blir det mye forskjellig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå