NewStart87 Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Snakket med venninnen min på telefon igår og hørte hun hørtes snørrete ut. Jeg spurte henne og hun sa at hun var ikke i form, vært snørrete i flere dager og verker i kroppen. Da sa jeg at hun må ta korona test og være i karantene, men hun svarte at det trengte hun ikke for hun har ikke mistet smaks og luktesans, ikke hadde hun feber heller?! Så hun er både på jobb og ute i butikker! Så lenge man har noen symptomer så må man teste seg? 1
Gjest Sprettballen Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Hun trenger ikke teste seg, men hun skal holde seg hjemme, og unna andre, så lenge hun er syk.
Hurrahei Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Man MÅ ikke teste seg. Holder hun seg isolert, er det godt nok. Skal hun ut å stå i testkø, og event reisen til og fra teststasjonen, vil hun potensielt kunne smitte noen. Er hun syk, og holder seg alene, smitter hun ingen. 2
hlidskjalf Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Skjønner henne godt. Er ikke noe stas å bli satt i karantene. Nå får det snart være nok hysteri. 7
Tough cookie Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 (endret) Man må ikke miste Smak/ luktesansen når man har korona. Man kan fint ha korona og ha helt andre symptomer Endret 15. mars 2021 av Tough cookie 1
Anbefalte innlegg