Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har farget håret bruntsvart de siste årene, men vil nå gå til lysere brunt. Kjøpte 2 bokser med bleking og 1boks med brunfarge. Hadde lest på forhånd at man burde gå med kokosolje i håret i minst 3 timer før bleking for å skade håret minst mulig. Vel, det gjorde jeg, satt med blekningen i 25 minutter, vasket av og det er faen ikke forskjell på fargen.... Håret er like mørkt forutenom noen gylne flekker ved hodebunnen.... Var det kokosolje som ødela? 

Anonymkode: 76858...1d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg føne håret helt tørt å prøve en gang til med den andre boksen påå helt tørt hår? Eller må jeg bruke avfarging for å få bort svartfargen? 

AnonymBruker
Skrevet

Snapchat-755861339.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Gå til frisøren. Det er utrolig vanskelig å bleke hår som er farget så mørkt. Jeg måtte ta det i to omganger hos frisøren først med en avfarging. Etterpå kan du vedlikeholde fargen på egenhånd hjemme, men ville spandert en frisørtime nå. 

Anonymkode: c5b21...251

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å ende opp med å bruke mere penger på å gjøre det selv enn å bare dra til frisøren. Ta det hos en lærling. Da får du det enda billigere. 

Anonymkode: 45997...630

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøv color oops først, du.

Anonymkode: 932e5...76a

AnonymBruker
Skrevet

Eller color b4 heter det kanskje. Sånn avfargingsmiddel som lukter egg.

Anonymkode: 932e5...76a

Skrevet

Sier som de andre: farg hos frisør. Det er ikke gjort over natten. Har hjemmefarget i mange år og det er ikke noe mulig å bli lys så raskt. 
Ender som regel opp som skikkelig gulrot. 

Billigere og mer skånsomt hos frisøren :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg endelig begynte å få svar var jeg allerede i gang med boks nr 2.... Min søster er utdannet frisør og har gått fra mørk til lys hjemme utallige ganger (ikke hun som har bedt meg ta på kokosolje, det leste jeg på nett). Har sett på flere yotube videoer hvor de går fra mørkt til lyst hjemme også, så umulig burde det ikke være. Regner med at kokosolje ødela alt, og forventer ikke noe bra resultat denne runden heller.... Tør ikke å prøve avfarging da jeg har sett så forferdelige anmeldelser på den som selges på vita. Regner med at jeg bare kommer til å farge det mørkt igjen😆 Er redd frysører også 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...