Gå til innhold

Turklær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva pleier dere å ha på dere når dere skal gå tur? Jeg ser mange gå i tights, men jeg synes det er pinlig🙈vet ikke hvorfor.

Anonymkode: 3b0ef...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Treningstights eller en litt videre treningsbukse.

Det finnes jo også egne turbukser som er vindtette.

Anonymkode: 07193...cbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg velger treningstights. Skitights om vinteren. Har også en Bergans skallbukse med plass til ull-longs under, om det er veldig kaldt eller ruskevær.

Hva er flaut med tights? Har nettopp vært ute på langtur i finværet, og tror de aller, aller fleste kvinner, og også en god del av mennene, jeg møtte på, brukte tights. Mannen løp avgårde med tights til jobb i dag tidlig, og har nok også på disse når han skal en kort tur innom butikken på veien hjem. 

Anonymkode: 83708...b54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg velger treningstights. Skitights om vinteren. Har også en Bergans skallbukse med plass til ull-longs under, om det er veldig kaldt eller ruskevær.

Hva er flaut med tights? Har nettopp vært ute på langtur i finværet, og tror de aller, aller fleste kvinner, og også en god del av mennene, jeg møtte på, brukte tights. Mannen løp avgårde med tights til jobb i dag tidlig, og har nok også på disse når han skal en kort tur innom butikken på veien hjem. 

Anonymkode: 83708...b54

Aner ikke, jeg er vel litt rar 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tre forskjellige bukser fra Norrøna til forskjellig vær og formål: Svalbard, Svalbard heavy duty og Bitihorn lightweight. Fine diskré farger (og ikke noe kontrastfargetull som er så vanlig på turbukser) og fine i fasongen.

Anonymkode: 6c57c...92e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva pleier dere å ha på dere når dere skal gå tur? Jeg ser mange gå i tights, men jeg synes det er pinlig🙈vet ikke hvorfor.

Turklær. Trenigstights kun når jeg trener. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har mange tightser og turbukser. Siste innkjøp er Liavika fra Stormberg.  Litt blanding av bukse og tights. Helt nydelig. Bodd i den i 2 uker nå 😁

Anonymkode: 744d2...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker turbukser når jeg er på tur og tights når jeg er på trening.

Anonymkode: 5bca3...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker turbukse på vinteren og tights på sommeren. 

Anonymkode: fad9d...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights, turbukse, skallbukse. Spørs helt hva slags tur og hva slags vær. Men tights er helt nydelig når det passer sånn. Liker best buksene fra Bergans, de er best til (kvinne-) former syns jeg. Det fins jo mange bukser som er veldig lette og elastiske, feks klatrebukser, som får omtrent samme funksjon som tights men kanskje uten å være flaut 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker oftest goretex utebukse og skalljakke, har også brukt dunjakke og boblebukse🙈på sommeren bruker jeg shorts eller kort tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når det har vært veldig kaldt har jeg brukt turbukse med ullongs under. 

Nå de par siste dagene har jeg brukte vanlige treningstights. 

Jeg har også et par tykkere, forede treningstights med fleece på innsiden, som er en mellomting. 

Dersom du er litt selvbevisst i treningstights, hva med å søke litt rundt på nett etter en mellomting?

Anonymkode: 92c7a...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

På tur er poenget å være passe varm eller kald, avhengig av årstid og temp, pluss å ha komfortable klær som er gode å gå i. Hvordan jeg tar meg ut er ikke et poeng. Dessuten går vi nesten alltid der vi ikke treffer mer enn tilfeldig maks to tre andre. Tight og lang t-skjorte er perfekt på sommer. Skibukse eller vindbukse på vinter. Store gode sko, pannebånd og gode votter. 

Anonymkode: 15286...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På tur er poenget å være passe varm eller kald, avhengig av årstid og temp, pluss å ha komfortable klær som er gode å gå i. Hvordan jeg tar meg ut er ikke et poeng. Dessuten går vi nesten alltid der vi ikke treffer mer enn tilfeldig maks to tre andre. Tight og lang t-skjorte er perfekt på sommer. Skibukse eller vindbukse på vinter. Store gode sko, pannebånd og gode votter. 

Dessuten ; for meg ER tur og trening en og samme sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...