AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Del Skrevet 15. mars 2021 Vurdere å kjøpe tredemølle til hjemmebruk. Tredemøllen vil bli brukt av to voksne på under 80kg, og bare til lett trening (da ingen av oss er veldig trent fra før) Ønsker i utgangspunktet ikke å bruke mer enn 8000. Har sett litt på nettet og kommet over sportsmaster sin T3 tredemølle som vi vurdere. Er det noen som har erfaring med sportmaster sine produkter og denne tredemøllen? Evt tips til andre rimelige gode tredemøller? Anonymkode: 4b3b6...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Del Skrevet 15. mars 2021 Ingen? Anonymkode: 4b3b6...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg har kjøpt alt av treningsutstyret mitt fra Sportsmaster. Tredemølle, dumbells med stativ, pullup-rack, benk, gulv. Veldig fornøyd med dem. Spesielt at da vi klarte å løsne båndet på mølla og ikke feste det ordentlig igjen, og fortsatt ikke hadde monert alt vi hadde bestilt, kom de hjem og skjærte til gulvet, monterte racken og stativet til vektene + fiksa mølla for tusen kroner. Fantatisk investering. Jeg husker ikke hva slags mølle jeg kjøpte, da, for det er noen år siden og jeg får ikke sjekka nå. Men de var veldig flinke til å veilede og hjelpe da vi handla der. Anonymkode: 1b75e...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå