AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Hvordan håndterer dere personer som alltid må ha rett og aldri overhode i verden kan unnskylde eller innrømme feil? Jeg har nettopp stått nær en slik person,og har måttet fase personen gradvis ut. Alt jeg sa var feil, personen hadde alltid rett,og om jeg sa imot så stoppet personen å svare. Jeg følte meg så liten,og fikk aldri mene noe om hvordan personen snakket til meg. Jeg håper jeg vil mestre det bedre om jeg møter en sånn person igjen. Anonymkode: 72154...9ee
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan håndterer dere personer som alltid må ha rett og aldri overhode i verden kan unnskylde eller innrømme feil? Jeg har nettopp stått nær en slik person,og har måttet fase personen gradvis ut. Alt jeg sa var feil, personen hadde alltid rett,og om jeg sa imot så stoppet personen å svare. Jeg følte meg så liten,og fikk aldri mene noe om hvordan personen snakket til meg. Jeg håper jeg vil mestre det bedre om jeg møter en sånn person igjen. Anonymkode: 72154...9ee Disse er det mange av 90% av folk rundt meg sier alltid jeg tar feil uansett om det er noe innen mitt fagfelt de ikke kan noe om. sier bare det er greit du er uenig men jeg endrer ikke mening. La oss snakke om noe annet. Orker ikke å overtale andre eller diskutere i evig tid. Folk er ulike og vi må akseptere hverandres meninger selvom vi er uenige. Anonymkode: 3ecbc...93c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Disse er det mange av 90% av folk rundt meg sier alltid jeg tar feil uansett om det er noe innen mitt fagfelt de ikke kan noe om. sier bare det er greit du er uenig men jeg endrer ikke mening. La oss snakke om noe annet. Orker ikke å overtale andre eller diskutere i evig tid. Folk er ulike og vi må akseptere hverandres meninger selvom vi er uenige. Anonymkode: 3ecbc...93c Deilig at noen endelig er litt ærlig. Har samme erfaring. Pinlige greier. Anonymkode: 428bb...e1b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Vet også om en som er sykt passiv aggressiv. Anonymkode: 11c3f...31e
Jadaomatte Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Si det. «Passiv aggressiv, hørt om det? Jeg gidder ikke å diskutere med noen som er det, » Men endel av de har ikke selvinsikt og er særdeles selvhøytidlige, så det hjelper vel ikke. Men kanskje det hjelper for din egen del? Hadde en slik i familien, hun visste alltid best, hadde alltid rett, det ble alltid en krangel om noen motsa henne. En gang så påsto hun noe, jeg viste henne noe dokumentasjon på at det var feil, hun nektet å se på det. Bare «nei! nei! nei! Nektet å se på det. Snudde hodet vekk.. . Så det stakk en faen i meg, tenkte at nå blir det for dumt, så jeg påsto bare det samme, gang på gang, mens jeg smilte uskyldig, med dokumentasjonen i handa.. Hun klikket, helt seriøst, sto å brølte, mannen måtte holde henne fysisk tilbake, det var rett før hun angrep meg. Det var hjemme hos oss, så jeg gikk å la meg, de kom langveis fra så de skulle sove over. Hun brølte i sikkert en time eller to etterpå. Over en liten ting.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 Jadaomatte skrev (På 15.3.2021 den 18.04): Si det. «Passiv aggressiv, hørt om det? Jeg gidder ikke å diskutere med noen som er det, » Men endel av de har ikke selvinsikt og er særdeles selvhøytidlige, så det hjelper vel ikke. Men kanskje det hjelper for din egen del? Hadde en slik i familien, hun visste alltid best, hadde alltid rett, det ble alltid en krangel om noen motsa henne. En gang så påsto hun noe, jeg viste henne noe dokumentasjon på at det var feil, hun nektet å se på det. Bare «nei! nei! nei! Nektet å se på det. Snudde hodet vekk.. . Så det stakk en faen i meg, tenkte at nå blir det for dumt, så jeg påsto bare det samme, gang på gang, mens jeg smilte uskyldig, med dokumentasjonen i handa.. Hun klikket, helt seriøst, sto å brølte, mannen måtte holde henne fysisk tilbake, det var rett før hun angrep meg. Det var hjemme hos oss, så jeg gikk å la meg, de kom langveis fra så de skulle sove over. Hun brølte i sikkert en time eller to etterpå. Over en liten ting. 🤭🤦🤦🤦 Anonymkode: 11c3f...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå