AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Hvor gode karakterer bør man ha på bachelor i økonomi for å kunne få seg en bra jobb innenfor regnskap? Har også planer om å ta master etter bacheloren. Anonymkode: 5cb01...515
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 B i snitt for å søke på master. Det blir hardt hvis du skal jobbe etter bachelor uten gode karakterer, det er tøft marked nå. Minimum C/B i kjernefag. etter endt mastermed litt erfaring fra deltid kan du greie deg helt fint med sterk eller svak B. Men skal du inn i de største konsulent/revisjonsselskapene så ville jeg satset på minimum svak B i snitt i tillegg tiø relevant erfaring og litt studentorganisasjoner erc. Studerte ikke regnskap men tok en master i finans. Føler at vi havner i de samme selskapene uansett 😁 Anonymkode: 19e7c...38e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Jeg hadde forresten sterk C etter master og veien min ble litt tyngre enn de med B/A. Men det går fint det også. Nå vektlegges jo også evnetestene som sendes ganske høyt også tror jeg. Kom automatisk videre i prosessen etter disse var fremlagt flere ganger. Har du C må du liksom bevise så mye mer enn nødvendig. Anonymkode: 19e7c...38e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå