Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk dette resultatet på el-testen i dag, og tror den viser positiv? Jeg og mannen har nettopp begynt å prøve, så jeg er fersk på dette her. Har gått på p-piller frem til desember, og kun hatt mensen en gang etterpå - og det var for 9 dager siden. Kan jeg virkelig ha el så kort tid etterpå?

0A2AC090-36EF-4B62-9FCF-7E7EDA5A0B46.jpeg

Anonymkode: 5977a...9ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er nok ikke riktig positiv enda men kan være like om hjørnet positiv , fortsett å test, kanskje kommer strax el 😀👍🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det 9 dager siden første eller siste dag av mensen?

Anonymkode: 6d96b...4d1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde eggløsning ca 2 dager etter mensen og ble gravid, så ja det er mulig. 

Anonymkode: 95576...700

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den ser ikke positiv ut enda. Men JA jeg fikk min EL 9dgr etter mensen denne mnd. Min syklus varierer på 23-28 dager. Så min EL kommer da alltid mellom 9-14 dager etter mens første dag. Men så blør jeg bare to maks tre dager.  

Anonymkode: 6c7ed...e61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det 9 dager siden første eller siste dag av mensen?

Det er 9 dager siden siste dag av mensen. Har bare mensen i 2-3 dager, så det er 11 dager siden første dag.

AnonymBruker
Skrevet
Laura80 skrev (2 timer siden):

Den er nok ikke riktig positiv enda men kan være like om hjørnet positiv , fortsett å test, kanskje kommer strax el 😀👍🏻

Ok, men hvordan vet jeg at den er positiv da? Ifølge bruksanvisningen skulle den være positiv når den viser to tydelige streker, og den i testlinjen er sterkere enn kontrollinjen. Er som nevnt ny på dette, og er veldig forvirret😅

Skrevet

Jeg synes den ser veldig positiv ut ☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den er jo voldsomt positiv. Jeg ville tatt en graviditetstest også 😄

Anonymkode: cf8a0...382

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den er jo voldsomt positiv. Jeg ville tatt en graviditetstest også 😄

Nå høres jeg sikkert veldig dum ut, men slår graviditetstest ut på el-test?😃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå høres jeg sikkert veldig dum ut, men slår graviditetstest ut på el-test?😃

Nei omvendt. Om du er gravid for man positive el-tester 😄😄😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei omvendt. Om du er gravid for man positive el-tester 😄😄😄

Herregud, jeg skreiv jo feil🙈 Mente selvsagt ikke «graviditetstest», men graviditet😅 Uansett, takk for svar! Tok Clearblue sin el-test i dag, og fikk smilefjes (ikke blinkende), så det betyr vel at jeg har eggløsning veldig straks😇

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg hadde eggløsning ca 2 dager etter mensen og ble gravid, så ja det er mulig. 

Anonymkode: 95576...700

Samme her! 🙈

Anonymkode: a5ef7...089

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er 9 dager siden siste dag av mensen. Har bare mensen i 2-3 dager, så det er 11 dager siden første dag.

Det er min syklus også. Men man teller fra første dag av mensen.

Jeg har eggløsning omtrent 11 dager etter første dag av mensen. Kort syklus, sånn har det vært siden jeg slutta på pilla.

• Liker 1
Skrevet

Veldig rart at noen her skriver at testen på bildet ikke er positiv, dere må vel se feil på testen? Teststreken er jo klart sterkere enn kontrollstreken her. Bra du fikk bekreftet dette med en digital test også TS. Mest sannsynlig får du tidlig EL ja, er ikke umulig det. Men - vil råde deg å ta en g-test også, bare for å sjekke. Jeg opplevde en gang å være gravid da jeg trodde jeg skulle ha EL, og da ble min EL-test også slik som dette (veldig mørk).

• Liker 1
Skrevet
Amatariel skrev (På 17.3.2021 den 14.46):

Veldig rart at noen her skriver at testen på bildet ikke er positiv, dere må vel se feil på testen? Teststreken er jo klart sterkere enn kontrollstreken her. Bra du fikk bekreftet dette med en digital test også TS. Mest sannsynlig får du tidlig EL ja, er ikke umulig det. Men - vil råde deg å ta en g-test også, bare for å sjekke. Jeg opplevde en gang å være gravid da jeg trodde jeg skulle ha EL, og da ble min EL-test også slik som dette (veldig mørk).

Ja jeg er nok en av de som dessverre har mistolket strekene og trodd at test streken var den svakeste av disse. Er det motsatt er den jo Kjempe Positiv 😀

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...