AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Hva tenker dere om venner som sier: "Så du skrev om det på KG". Er det lov å spør om ting her,uten at man skal få slike tilbakemeldinger? Hva har man et forum til? Greit man blir gjenkjent,men man kan vel dele det man selv ønsker fra eget liv i anonyme forum? Det er jo en fordel at andre ikke får vite dette,men at man spør andre utenfra helt objektivt. Jeg er ikke så mye her at jeg tråler tråder. Anonymkode: aa989...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Det er jo ikke taushetsplikt her inne, så det du skriver er den viktigste grunnen til å være anonym slik at folk ikke kobler informasjon fra forskjellige tråder og forstår hvem du er. Og hvis du forteller om noe som kan være lett gjenkjennelig: gjør om på uvesentlige detaljer. Jeg aner ikke om noen har gjenkjent meg her inne. Ingen har sagt noe, i alle fall. Jeg har ikke kjent igjen noen venner selv, heller. Den eneste jeg kan huske å ha gjenkjent var ei som hadde en forretningsidé, for hun hadde skrevet nesten helt likt på en Facebookside. Anonymkode: 7d5ee...ca0 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Uansett må det være lov å dele ulike problemstillinger,uansett om man blir gjenkjent eller ikke, så lenge det ikke er taushetsbelagt informasjon. Anonymkode: aa989...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hva tenker dere om venner som sier: "Så du skrev om det på KG". Er det lov å spør om ting her,uten at man skal få slike tilbakemeldinger? Hva har man et forum til? Greit man blir gjenkjent,men man kan vel dele det man selv ønsker fra eget liv i anonyme forum? Det er jo en fordel at andre ikke får vite dette,men at man spør andre utenfra helt objektivt. Jeg er ikke så mye her at jeg tråler tråder. Anonymkode: aa989...1c8 KG er en offentlig forum der hvem som helst kan stikke innom å lese. Man må ikke være eller ha en registrert bruker for få tilgang. Så derfor tar jeg denne anonymiteten med en klype salt. Selv om man svarer og oppretter tråder anonymt så kan innholdet i svaret eller trådene avslører for andre for hvem som står bak eller hvem det gjelder. Derfor er det viktig å ikke ta med hvert minste detaljer og heller fortelle hendelser som en historie med en vri. Jeg har sett mange tråder innpå her jeg har gjenkjent umiddelbart, men latt være å gå inn i trådene og svare. Anonymkode: 4281f...88d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Om noen kjenner deg igjen fra innlegg eller vet hvem du er pga profilen, så er det helt fait å nevne ting herfra når man møtes. Det er veldig enkelt å lage innlegg anonyme om man ikke vil ha navnet sitt på, og det er lett å endre detalger så ingen kjenner deg igjen. Dersom noen står og snakker på speakers corner, kan de ikke si at de nekter andre å nevne det når de møtes på puben etterpå. Noe du sier offentlig kan hvem som helst huske og ta opp senere. Anonymkode: cddc9...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå