AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Jeg bruker sjelden hudsminke. Men selv med "rent" ansikt, så er det stor forskjell i fargen på halsen min og ansiktet. Hva kan gjøres med det? Ser ikke andre som har dette "problemet" og ønsker ikke at folk skal tro jeg har sminket meg slik.. Fargen på halsen er mye lysere enn i trynet. Blitt veldig bevisst på dette nå når jeg sitter i digitale møter hele dagen og ser mitt eget ansikt på skjermen. Anonymkode: 1118c...223
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Jeg jevner ut ved å bruke selvbruning (dråper) i fuktighetskrem på hals og nakke. Er særlig blek bak ører og nakke, så ser merkelig ut om jeg har håret i høy hestehale. Anonymkode: d331b...a60 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg jevner ut ved å bruke selvbruning (dråper) i fuktighetskrem på hals og nakke. Er særlig blek bak ører og nakke, så ser merkelig ut om jeg har håret i høy hestehale. Anonymkode: d331b...a60 Ja, det var et godt råd! Synes du det er vanskelig å få det jevnt? Hvilke dråper bruker du og hvor ofte påfører du? Anonymkode: 1118c...223
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det var et godt råd! Synes du det er vanskelig å få det jevnt? Hvilke dråper bruker du og hvor ofte påfører du? Anonymkode: 1118c...223 Ikke når du bruker 1-3 dråper i vanlig fuktighetskrem. Da bygger du fargen gradvis, og kan også vurdere når det er nok. Jeg er veldig fornøyd med Clarins glow drops. Jeg ser det rett og slett an fra dag til dag. I perioder bruker jeg også litt i ansiktet, da jeg har en tendens til å bli brun på armer skuldre, hvit på halsen, særlig nakken, og en mellomting i ansiktet... Anonymkode: d331b...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå