AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Hei dere! Med nr.1 så revnet jeg og det ble liksom ikke strekt nedentil. Med nr.2 ble jeg strekt veldig nedentil med en god del ekstra hud. Jeg vet at dette er «vanlig» men det har ødelagt meg helt.Jeg er veldig «åpen» selv etter ett år etter fødsel.Kjenner veldig lite ved samleie og det hjelper ikke at jeg har rectocele og blærei tillegg (underlivsprolaps av blære og rektum).Dette gjør ting ubehagelig og vondt. Og rectocelen kommer mye lenger ut fordi jeg er så vid. Gynokolog har vurdert å sy meg nedentil,med noe ekstra ting,slik at det blir litt strammere. Hun forteller at det er ulemper med tanke på arrvev?At samleie kan bli enda mer ubehagelig. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.Noen som har fått til noen ekstra sting? Anonymkode: 086ce...336
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 De kan ikke bare ''sette på ekstra sting'', det blir ikke bare sydd igjen. Man må først klippe/skjære opp igjen arrene du har fra før for å skape friske sårkanter som senere kan gro sammen. Det er en omfattende prosedyre, man kan ikke bare hive på et sting. Man må ha et sår for at det skal kunne gro, vanlig hud gror ikke sammen med annen vanlig hud. Fingrene dine gror ikke sammen av å sette et sting på dem liksom Så det du snakker om her er en operasjon, ikke noe man får gjort fort og gale på en gyn time. Derfor vil det og gi mer arrvev som kan gi mer plager. Men det kan og bli kjempe mye bedre! Det kan dessverre ingen svare på. Anonymkode: dee39...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå