Gå til innhold

Har du sittet på med politiet før, isåfall hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 275e3...f17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har en kompis som er politi og han kjørte meg hjem da det var stille på vakt. 

Anonymkode: ea608...360

AnonymBruker
Skrevet

Gikk meg vill og ble kjørt hjem.

Anonymkode: 1234b...d2d

Skrevet

Jeg satt på med politiet en gang jeg skulle identifisere en person som jeg hadde sett gjøre noe ulovlig like før. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ble tatt med av politi og satt baki den store kasse bilen pga stjeling i butikk

Anonymkode: 9f27e...5ae

• Liker 1
Skrevet

Jeg og to venninner ble kjørt hjem til hotellet av italiensk politi.  Hadde vært på et digert diskotek utenfor byen og kom i prat med dem.  Sånt skjer neppe i Norge :)  

• Liker 3
Skrevet

Ja hadde mistet siste bussen hjem og gikk ensom langs veien en sen kveld , så kjørte tilfeldigvis en i nabolaget som er politi forbi, og spurte om jeg ville sitte på hjem:) Takket ja, fordi han kjenner foreldrene mine, og jeg lekte med datteren hans som barn!

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Da jeg gikk på barneskolen, en i familien jobbet som politi og hadde lovet å hente meg i politibilen engang. Skal si det var stas og mange misunnelige barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk motorstopp engang. Politiet kom, hjalp meg å dytte bilen inn til siden, også kjørte de meg til jobb. Veldig snilt og uventet! ❤️

Anonymkode: e5842...9da

AnonymBruker
Skrevet

Før hva? 

Anonymkode: 12948...ab6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De kjørte meg og vennina mi hjem fra byen en gang på 90-tallet. Vi hadde slike gigantiske platåsko på oss, som var moderne da. De bare spurte om vi behøvde skyss. 

Andre gangen og tredje gangen hadde jeg deltatt i en demonstrasjon og måtte sitte litt på glattcella mens jeg venta på boten. 

Denne tar jeg anonymt😅

Anonymkode: 59c0b...fd7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, en gang på Gran Canaria da tre venninner og jeg hadde brutt oss gjennom gjerdet inn til et basseng. De kjørte oss bare hjem.

Anonymkode: eaf59...31d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mista nøkkelen til sykkelen min. Dro inn på stasjonen og ba om hjelp til å klippe låsen. De kjørte meg først til stedet sykkelen sto, klippa låsen og kjørte sykkelen og meg hjem😁 De er greie de der altså. 

Anonymkode: b7d51...da6

AnonymBruker
Skrevet

Ja og nei. Søskenbarnet mitt er politi, så jeg har sittet på med henne mange ganger, dog ikke i politibil. 

Anonymkode: 7cc50...6e4

AnonymBruker
Skrevet

"Sitte på", jeg har blitt plassert i baksete på en politibil en gang eller to, og det kan vel omtales som å sitte på selv om det ikke akkurat var frivillig. Grunnen? Jeg var arrestert.

Anonymkode: ba809...281

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ble kjørt hjem etter at hn jeg var med hadde forsøkt å ta livet sitt. Jeg var ganske sjokket, redd og lei meg, så de tilbydde seg å kjøre meg hjem.

Anonymkode: 466c6...3d1

AnonymBruker
Skrevet

Gikk (veldig) full og alene hjem fra byen på høye heler. Kom en politibil forbi og sa de ville kjøre meg hjem. 

Dette var i Oslo. 

Anonymkode: d21f1...fa2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk alene langs en mørk vei en natt etter å ha servert i et bryllup da jeg var 14. En politibil så det og kjørte meg hjem. 

En annen gang så jeg et innbrudd fra vinduet mitt i en bygård og ringte politiet. Da de senere på natten hadde arrestert en gruppe kjørte de meg sakte forbi dem i en politibil så jeg kunne identifisere dem. 

Anonymkode: 48f5b...43b

AnonymBruker
Skrevet

Ja

- som voksen, en gang på glattcelle

- som ungdom, en gang fordi jeg hadde løpt fra dem (fordi ALLE ANDRE løp) 

- og en gang ble kjørt hjem fordi jeg gikk og virret i gatene møkkings full. Fant ikke veien hjem. 

Anonymkode: d7954...863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...