Ænema Skrevet 23. mars 2023 #41 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har veldig god erfaring med abonnement fra brilleland. Men det er pga av jeg har et for jævlig syn, så mine brilleglass koster elene 4500 pluss ramme. Anonymkode: 72361...65f samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #42 Del Skrevet 15. mai 2023 (endret) Så glad jeg leste her. Styrte unna👍 Ett par, betaler det umiddelbart👍 Endret 15. mai 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #43 Del Skrevet 15. mai 2023 On 3/23/2023 at 1:19 AM, AnonymBruker said: Har veldig god erfaring med abonnement fra brilleland. Men det er pga av jeg har et for jævlig syn, så mine brilleglass koster elene 4500 pluss ramme. Anonymkode: 72361...65f Jeg også er veldig godt fornøyd med abonnement fra Brilleland. Anonymkode: ec413...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 15. mai 2023 #44 Del Skrevet 15. mai 2023 Da jeg var innom Synsam for tre uker siden og bestilte synstest var de veldig på meg angående abonnement. De syns heller ikke noe om at jeg skulle beholde innfatningen, bare bytte glass. Da jeg var der i dag fikk jeg verdens mest proffe optiker som sa hun ikke syns det var nødvendig for meg å bytte brilller i det hele tatt, men at jeg heller kunne komme tilbake om et år eller to. I tillegg kostet synsprøven 200 kr, så jeg er kjempefornøyd med Synsam, jeg. Og brukte alle pengene jeg hadde «spart» på nye sommerklær 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå