AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Del Skrevet 15. mars 2021 Stua skal males og den har egen sone for tv som er separat ''rom'' uten dører som er i 90 grader vinkel fra hovedstua. Jeg har bestemt meg for å male enten tv-delen eller hovedstua med Exhale og da er spørsmålet hvilken av de to fargene jeg velger for resten. Variant 1 - tv-delen med Exhale, hoveddelen med Tudor Variant 2 - tv-delen med Exhale, hoveddelen med Morgendis Variant 3 - tv-delen med Tudor, hoveddelen med Exhale Variant 4 - tv-delen med Morgendis, hoveddelen med Exhale Hvilken kombinasjon passer best? Jeg kan ikke bestemme meg om det skal være Tudor eller Morgendis og hvilken del skal få hvilken farge. Anonymkode: acde9...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 15. mars 2021 #2 Del Skrevet 15. mars 2021 Morgendis kan fort bli en såpass sær farge fordi den nesten skifter mellom en lys grå og en lys lilla avhenging av lyset. Jeg hadde nok valgt variant nr 1, rolig i hoveddelen hvor tv-delen har en spennende farge og det virker som det er et annet "rom" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 15. mars 2021 #3 Del Skrevet 15. mars 2021 dillyduzit skrev (5 minutter siden): Morgendis kan fort bli en såpass sær farge fordi den nesten skifter mellom en lys grå og en lys lilla avhenging av lyset. Jeg hadde nok valgt variant nr 1, rolig i hoveddelen hvor tv-delen har en spennende farge og det virker som det er et annet "rom" Dette Enig i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Del Skrevet 15. mars 2021 TS her. Takk for innspill. Jeg synes også at variant 1 er bra. Anonymkode: acde9...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå