AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Jeg lurer på om det er noen som har gjennomført et bryllup med ca 10 personer? Vi har veldig lyst til å gifte oss, og lurer rett og slett på å gjennomføre det høsten 2021. Per nå er det kun lov å samle 10 personer, så da blir det jo bare 8 gjester. Tenker å likevel kjøre "full pakke" med brudekjole, frisør, fotograf, kirke. Men "festen" blir da ut å spise på en fin restaurant. Noen som har gjort noe lignende og vil dele erfaringer? (vi har vært sammen i 8 år så det er ikke så spontant som det høres ut som). Anonymkode: 549b4...d72
swaylortift Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Vi skal gjøre dette! Så tar vi fest senere. Vi vil bare bli mann og kone fortest mulig, det er der som betyr noe for oss - ikke festen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Vi skal gjøre dette i starten av juni, hvis det er lov. Worst case må vi bare være oss og forloverne, og det er vi forberedt på Hvis dere er forberedt på å være enda færre enn 10 tenker jeg det går greit, men MÅ dere være 10 så er det litt usikkert. Vi har ikke tenkt å ha noen stor fest i etterkant heller, dette blir bryllupet vårt, enkelt og greit For oss er det viktigste å bli gift, ikke å ha en fest. Vi skal ha fotograf, gå på tinghuset, jeg sminker og fikser håret mitt selv, og jeg har en enkel brudekjole. Gleder meg veldig. Anonymkode: 50543...ded
drikkerbrushverdag Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Vi skal gjøre dette, og vi gleder oss veldig! 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Man trenger vel egentlig bare 3 personer for å gjennomføre et bryllup. Anonymkode: b7df0...706
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 Vi gjorde det i fjor. Vi hadde uteseremoni da, ikke kirke. Det ble en kjempefin dag, kunne ikke ha vært mer fornøyd! Anonymkode: 4a89b...ba6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #8 Skrevet 16. mars 2021 Har vært bryllupsfotograf der bryllupet er så lite at jeg er ett av vitnene og de har kun en annen person der. Så vi var 5 til sammen, med paret. De har alle sagt at de er glade de gjorde det slik, mye mindre stress! Og du får det overstått, slipper å tenke " Blir det i år? Blir det neste år? Hva gjør vi om det blir utsatt igjen" osv Anonymkode: cad5e...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #9 Skrevet 19. mars 2021 TS her. Tusen takk til dere som tok dere tid til å svare. Kjenner egentlig at jeg bare får mer og mer lyst til å kjøre et lite og koronavennlig bryllup. Anonymkode: 549b4...d72 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #10 Skrevet 22. mars 2021 On 3/15/2021 at 8:11 PM, AnonymBruker said: Man trenger vel egentlig bare 3 personer for å gjennomføre et bryllup. Anonymkode: b7df0...706 De fleste krever vel også 2 vitner. Anonymkode: 8b6ed...ddd
Rosmarin(ert) Skrevet 22. mars 2021 #11 Skrevet 22. mars 2021 Vi var i bryllup i vinter. Brudeparet giftet seg foran peisen hjemme, så dro vi på restaurant og spiste middag. Vi var seks vennepar + brudepar, vigsler og fotograf. Det var kanskje det hyggeligste bryllupet jeg har vært i noen gang. De sa at det vanskeligste var å velge hvem som skulle være til stede. Til slutt falt valget på å samle de menneskene paret omgås med til vanlig, og som de visste ville ha en hyggelig stund sammen. Jeg har ikke hørt noe negativt fra noen sider.
Brimi Skrevet 22. mars 2021 #12 Skrevet 22. mars 2021 Vi skal gifte oss i midten av april, med eller uten gjester 🙈 Vi blir ca. 10 stykker, hvis det blir tillatt 🙂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå