Gå til innhold

Hvordan merker du din partners kjærlighet for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan merker du din partners kjærlighet for deg? Hvordan vet du at det er kjærlighet mellom dere? Både små og store tegn. Hva er det som gjør at du bare vet?

Hva er det som gjør at du er helt sikker på at du elsker din partner?

Anonymkode: d8dab...fde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn vet man jo bare. Måten vi snakker til hverandre på. Humoren. Blikkene oss i mellom. Små tjenester. Berøringer. At vi ønsker å tilbringe tid sammen. At vi snakker om og legger planer for fremtiden. Drømmer oss bort. 

Jeg er hodestups i min partner og har øyeblikk der jeg rett og slett bobler over av forelskelse, selv 9 år etter vi møttes. Jeg elsker alt ved ham. Selv det vanskelige. 

Anonymkode: 0cf82...6b1

• Liker 8
Skrevet

Det store tegnet er at han faktisk blir i forholdet, jeg vet jeg er ikke den letteste å forholde seg til i det store og det hele. Ellers gjør han mye småtteri som han vet jeg liker, han er snill og tålmodig. Det som gjør at jeg vet vi elsker hverandre er den roen vi har sammen, at vi legger planer og koser oss sammen og vil være oss to, gjør tid til hverandre.

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg ser det på øynene og smilet hennes, og jeg kjenner hvordan hun finner ro og hvile når hun kryper inn i armene mine.

Over tid viser hun det ved at hun stadig holder ut med meg og investerer i meg og i mitt liv.

Det er en visshet i oss begge i måten vi forholder oss til hverandre på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker det jo generelt på de «vanlige» tingene, men det er først i de såkalt onde dagene som vedvarer en god stund at jeg tenker han VIRKELIG må ha motivasjon for å orke.

Anonymkode: a966b...52d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At jeg alltid er prioritet for han, foran seg selv. At han alltid gjør små tjenester. At han aldri dumper oppgaver over på meg, som han kan ta unna. At han alltid holder meg og snakker om han merker jeg er våken midt på natta. At han er villig til å gjøre hva som helst for at jeg skal føle meg bedre om jeg er syk. At han alltid forstår at det er en dårlig dag på jobben eller hormoner som prater om jeg er litt urimelig en dag. Og ikke minst at dette har vært stabilt slik i 17 år nå. 

Anonymkode: 770d9...627

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sånn vet man jo bare. Måten vi snakker til hverandre på. Humoren. Blikkene oss i mellom. Små tjenester. Berøringer. At vi ønsker å tilbringe tid sammen. At vi snakker om og legger planer for fremtiden. Drømmer oss bort. 

Jeg er hodestups i min partner og har øyeblikk der jeg rett og slett bobler over av forelskelse, selv 9 år etter vi møttes. Jeg elsker alt ved ham. Selv det vanskelige. 

I virkeligheten er ingen stormforelsket i 9 år, den fasen varer høyst 2 år. Men her på KG er visst noen superforelsket i 9 år eller mer i strekk. Veeeeldig realistisk. 😂🤣

Anonymkode: fc1e4...f6e

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I virkeligheten er ingen stormforelsket i 9 år, den fasen varer høyst 2 år. Men her på KG er visst noen superforelsket i 9 år eller mer i strekk. Veeeeldig realistisk. 😂🤣

Ti år sammen og vi er minst like forelsket som da vi møtte hverandre. Er du veeeeeeldig misunnelig? 😂🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om du ikke innimellom opplever at det bobler litt også etter 9 år, har jeg vondt av deg. Har sett mine foreldre ha det slik. Så også det glimtet til mellom besteforeldrene mine på ene siden innimellom, etter 50 år. 

Ikke konstant, og ikke en berusende forelskelse. Det er flest hverdager. Men når man opplever noe fint sammen, har et spesielt øyeblikk, en fin helgetur, da er det godt å fortsatt kjenne hvordan det var i begynnelsen. 

Jeg tror på ingen måte det er "bare på KG"". Men at vi som har slike forhold liker å dele når spørsmålet først blir stilt. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Dævendøtte skrev (4 minutter siden):

Ti år sammen og vi er minst like forelsket som da vi møtte hverandre. Er du veeeeeeldig misunnelig? 😂🤣

Haha, nei. Tror bare de som påstår de er like forelsket etter så mange år, lyver for å fremstille seg selv i et slags godt lys. Det er patetisk.

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke innimellom opplever at det bobler litt også etter 9 år, har jeg vondt av deg. Har sett mine foreldre ha det slik. Så også det glimtet til mellom besteforeldrene mine på ene siden innimellom, etter 50 år. 

Ikke konstant, og ikke en berusende forelskelse. Det er flest hverdager. Men når man opplever noe fint sammen, har et spesielt øyeblikk, en fin helgetur, da er det godt å fortsatt kjenne hvordan det var i begynnelsen. 

Jeg tror på ingen måte det er "bare på KG"". Men at vi som har slike forhold liker å dele når spørsmålet først blir stilt. 

Selvsagt opplever de fleste at det bobler iblant, men at noen her påstår de stormforelsket 24/7 etter 9 år, 15 år, 20 år+, ja det er nok bare ljug rett og slett. Det er ikke fysisk mulig. Finnes til og med undersøkelser og forskning på temaet.

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Haha, nei. Tror bare de som påstår de er like forelsket etter så mange år, lyver for å fremstille seg selv i et slags godt lys. Det er patetisk.

Hvordan klarer jeg å havne i et godt lys fordi jeg sier jeg er forelska i mannen min etter ti år?

Hva får jeg ut av å skrive det som anonym på et forum? 

AnonymBruker
Skrevet

Han viser på alle måter at han bryr seg, og jeg er også flink å vose det. Et veldig harmonisk forhold. Godt voksne, sammen noen år, og vi er begge veldig lidenskapelige. Sterke følelser mellom oss, mitt beste forhold. Løfter hverandre opp bare ved å være sammen. 

Anonymkode: 81069...388

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Dævendøtte skrev (3 minutter siden):

Hvordan klarer jeg å havne i et godt lys fordi jeg sier jeg er forelska i mannen min etter ti år?

Hva får jeg ut av å skrive det som anonym på et forum? 

Jo drt går nok ann, tror vi også vil oppleve d i mitt nåværende forhold. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Selvsagt opplever de fleste at det bobler iblant, men at noen her påstår de stormforelsket 24/7 etter 9 år, 15 år, 20 år+, ja det er nok bare ljug rett og slett. Det er ikke fysisk mulig. Finnes til og med undersøkelser og forskning på temaet.

Personen du siterer skriver "....øyeblikk der det bobler over" etter 9 år. Du mener det burde stått iblant i stedet? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På de parene som elsker hverandre merker jeg det på stemmen når de snakker til hverandre, selv om helt vanlige ting, og blikket. 

Selv har jeg aldri opplevd slik kjærlighet, og er veldig misunnelig på de som har det. Der virker dessverre litt som at det går i arv - har du foreldre som lever i kjærlighet, er det større sjanse for at du vil klare det selv. Deprimerende, siden det betyr at det blir vanskeligere for mine barn. 

Anonymkode: c9630...5ea

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan signere alt dette :) 4 år her, og alt føles bare enkelt og riktig. Det er ikke krangling eller problemer, og det er herlig.

Anonymkode: 1d6bb...8c1

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han viser på alle måter at han bryr seg, og jeg er også flink å vose det. Et veldig harmonisk forhold. Godt voksne, sammen noen år, og vi er begge veldig lidenskapelige. Sterke følelser mellom oss, mitt beste forhold. Løfter hverandre opp bare ved å være sammen. 

Godt forklart, kjenner meg igjen i mitt forhold. Vi er rett og slett veldig lykkelige sammen, det er det beste forholdet jeg har opplevd. Vi bryr oss om hverandre, trives sammen, får hverandre til å le. Jeg kjenner sommerfugler i magen bare han ser på meg noen ganger. Bare vet inni meg at jeg elsker han med hele meg, og jeg merker at han også elsker meg på måten han behandler meg på, prioriterer meg, er interessert i meg, gjør tjenester for meg, hjelper meg, har gode samtaler med meg om alt mulig.

Vi har "bare" vært sammen i ca. halvannet år, men jeg bare vet at han er den jeg vil tilbringe livet mitt med, aldri følt det slik med noen andre. Unner også andre å oppleve en så stor lykke.❤️

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Sa jeg stormforelska? Eller hodestups? Man kan fint være gaaalen etter typen sin etter mange år sammen. Selv om ikke du opplever det, så er vi mange andre :)

Endret av blåbærpai
Ufullstendig setning.
  • Liker 1
Skrevet
blåbærpai skrev (1 time siden):

Sa jeg stormforelska? Eller hodestups? Man kan fint være gaaalen etter typen sin etter mange år sammen. Selv om ikke du opplever det, så er vi mange andre :)

Vært sammen med mannen min like lenge som deg, og jeg også kjenner mange øyeblikk med stormforelskelse 🥰 Ja, vi er mange som faktisk kjenner på den følelsen etter mange år. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...