Gå til innhold

Samboer som klager på underlivet mitt.

Anbefalte innlegg

Gjest Lilja28
Skrevet

Vet ikke helt om jeg har plassert dette i riktig forum.

Føler vel at dette handler mer om samliv enn om seksualitet, så jeg plasserte det her.

Vel, det som har skjedd er at samboer kom med bomba her en kveld etter sex.

Vi hadde som nevnt nettopp hatt sex. Vi pleier ofte å ha sex lenge (nesten en time) og det har ikke gjort meg noe.

I går holdt vi vel på like lenge som alltid. etter at sambo endelig kom så la vi oss ned og koste litt.

Plutselig spør han meg, om jeg syns sexlivet vårt var bra.

Ja selvfølgelig svarte jeg. Han la seg på ryggen og virket litt oppgitt.

Jeg spurte han om det samme, hvor han svarte; "Nja, vet ikke... det er NOE feil i hvertfall". :overrasket:

Jeg ble helt paff, men greit, hva da sa jeg.

"Du er utrolig vid nedentil, og derfor bruker jeg så lang tid på å komme".

Jeg skulle vel vært glad for ærligheten hans, men jeg ble istedet for bare utrolig lei meg.

Dumme meg begynte og spørre og grave, og fant ut at grunnen til at vi hadde sex så lenge, var pga min størrelse der nede. Ikke fordi han likte å holde på lenge. :overrasket::tristbla:

Jeg ble kjempe lei meg og i dag har jeg grått og grått.

Hva skal jeg gjøre? Jeg syns det var dårlig gjort å si det. Jeg hadde aldri fortalt han at penisen hans var for liten for eksempel. :roll:

Så nei, sambo liker meg ikke der nede han. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet (endret)
:overrasket: seriøst... idiot :( se på din egen penis hadde jeg sagt. Endret av Lilleulv
Skrevet

*herregud* fy for en egoist du bor med. *trøsteklem til deg*

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg skjønner godt at du er såret, og må si at han la fram problemet på en ganske klossete måte. Han begynner jo forsiktig med å spørre om du er fornøyd med sexen, men går videre med å si at problemet er ditt underliv! Det kan jo liksågodt være hans utstyr som er for lite som noen påpeker...

Tror du skal forholde deg til første delen av samtalen hans, nemlig om at han ikke er fornøyd med sexlivet. Og så får du ta en samtale med ham om hva dere to sammen kan gjøre med dette. Kan dere sprite opp sexlivet med noe? Er det noen stillinger som er bedre for ham? Osv.

Som sagt skjønner jeg at du er såret, men forsøk å fokuser på det positive at han forsøker å forbedre sexlivet ved å faktisk ta opp problemene. Det er det nemlig ikke alle som tør gjøre!

Gjest GreenSky
Skrevet

Lite taktfull måte å si det på. Han hadde nok ikke likt å høre at han har tynn tissefant, heller. Men heldigvis kan du begynne med knipeøvelser.

Gjest Kniiiiiip
Skrevet

HELDIGVIS for deg kan du gjøre noe med det!!! Tren opp musklene i underlivet, kniiiiiiip mange ganger om dagen. Gjør det til en vane hver gang du pusser tenner, vanner blomster, leser avisa etc. Du blir så sterk og så trang at du kan løfte mannen etter soppen hans! (De musklene du bruker til å knipe av tissestrålen med, prøv neste gang du tisser så vet du)

HAN derimot...må leve med sin lille pilt... :sjarmor:

:ler:

Skrevet

En stund til det blir noe mer på han her tenker jeg!

Vel fortjent!

Skrevet
HAN derimot...må leve med sin lille pilt...  :sjarmor:

:ler:

:klappe:

Knip jente! Knip sammen underlivsmusklene dine hver gang du tar i et dørhandtak, så slipper du masse problemer når du blir gammel. Som ren bonus vil du også få et bedre sexliv. Ikke fordi du blir trangere, for det blir du ikke, men fordi du kan kontrollere og bruke musklene bedre.

Lykke til!

Husk: Det er ingenting feil på deg!

Skrevet

Dårlig gjort av han å si! Han kunne like gjerne sagt at han har liten snopp.

Jeg synes du skal si til han at kommentaren hans såret deg. At du ble trist og lei deg.

Mange jenter synes at akten tar altfor kort tid, så på en måte er du jo heldig, at dere holder på så lenge. :)

Jeg synes iallefall du skal snakke med han. Det høres jo ut som om at dere har et fint samliv ellers?

Og det med knipeøvelser er kjempelurt! :Nikke:

:klem:

Skrevet

hvorfor er det dårlig gjort å si? han har sikkert gått å tenkt på det en stund, å man skal jo SNAKKE om problemene. Er jo ikke slik at han kritiserte henne, han la fram noe som er et problem for han som ganske enkelt kan løse! Er det ikke viktig at han er fornøyd også da? Kanskje ikke beste tid å fortelle det på men.

Skrevet

Herlighet for en ting å si, skjønner godt du ble lei deg!! :klem:

Klart du bør trene musklene dine, vi bør alle gjøre det. :sjenert: Men som regel er de fleste damer ikke så vide at en mann skal ha problemer med å komme, med mindre han selv er ganske liten. Synes det er ganske skammelig at han skylder dette på deg?! :frustrert:

Greit at man skal snakke om tingene, men visse ting må tas opp veeeldig diplomatisk, synes jeg ser hans reaksjon hvis det var du som hadde klaget og sagt at du nesten ikke kjente at han var inni deg... :roll:

Fortell ham hva du føler, og at du ble lei deg. Dere finner nok ut av det, finnes jo andre måter å stimulere ham hvis han ønsker å komme fortere. ;)

Gjest Lilja28
Skrevet

Takk for svar alle. Ja, dette var en ufin ting å si.

Fikk vite i stad at han har fortalt sin bestekompis dette. Dama hans fortalte meg det. :overrasket:

skal virkelig ta en prat med han i kveld ja. :frustrert:

Gjest Embla s
Skrevet

Fikk vite i stad at han har fortalt sin bestekompis dette. Dama hans fortalte meg det.

:overrasket: For meg ville det vært et større problem enn det faktum at han ikke er fornøyd med sex fordi han mener du er for vid..

Til topic: Er det ikke greit at han sier fra at han ikke er fornøyd? Er det bedre at han later som om alt er bra når han ikke syns det er bra? Kanskje litt drøy måte han sa det på, men likevel? Det er jo et poeng at mannen ikke kan gjøre så mye fra eller til mht størrelsen, mens kvinner kan trene opp musklene sine..

Skrevet

Sikker på at det ikke er han som har en svært tynn penis?

Ærlighet er fint, men det får være måte på hvordan man skal ordelgge deg også. Skjønner godt du ble lei deg.

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Analsex er svaret. Gi ham det og krev noe av det du liker veldig godt som motytelse.

Skrevet

Syns jeg rett og slett bare var en @%# dårlig ting og si. Og tidspunktet ikke minst. Utrolig. Vi får håpe han hadde falt og slått seg den dagen. Noen form for unskyldning må det jo være.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit og en selvfølge at han (eller hun får si i fra når de ikke er fornøyd. Da skal man ta det opp og få det ut, synes jeg. Så den retten har han.

Men det var vel noe med måten han tok det opp på...typisk mange menn å ha sex først - og gjør de det slutt etterpå...eller tar opp problemene....Da føler mange jenter seg teite!

Det kan like gjerne være at hans penis er liten, kort og tynn som at du er vid da..han burde se seg selv i sømmene før han bestemmer at årsaken er deg og ferdig med det, liksom.

Hadde du hatt en mann med en diger penis, så hadde dere vel ikke møtt dette "problemet".

Gjest Embla s
Skrevet
Sikker på at det ikke er han som har en svært tynn penis?

Ærlighet er fint, men det får være måte på hvordan man skal ordelgge deg også. Skjønner godt du ble lei deg.

Det er jeg helt enig i! (men syns ikke i utgangspunktet at det var galt at han sa fra. Men ikke på den måten!!)

Skrevet

Jeg synes også at han kanskje ikke burde sagt det helt på denne måten, men det var jo tydleigvis noe han hadde tenkt på og som "plaget ham" litt. Dette er vel også hvorfor han hadde betrodd seg til bestevennen. Det er jo ikke så ok å skulle fortelle kjæresten da. Så jeg skjønner godt at han snakket med kompisen sin om dette. (Tenk på alt vi jenter klarer å lire fra oss til venninner angående det ene og det andre.)

Det er jo egentlig greit at han sa at det, så kan du jo begynne å knipe. Kanskje både du og han får mer utbytte av sexlivet etter dette.

Det er ikke en hyggelig ting å få høre, men når man kan gjøre noe med det så er det vel bedre at det er tatt opp enn tiet i hjel.

Skrevet

Som resten av gjengen her syns jeg det var maksimalt dårlig planlagt å ta opp noe sånt rett etter at man har hatt sex, og dessuten plumpe uti det med begge beina og vel så det..

Så får vi gi han litt kredit for å ha prøvd å "prate om problemene".

Eneste jeg vil si er at jeg syns ikke det er skandaløst at han har pratet med bestevennen. Noen må jo også han prate med, jeg syns det er langt værre at bestevennen har delt såpass fortrolig informasjon med kjæresten sin, som igjen nikker gjenkjennende når dette blir nevnt *satt ut*

Håper dere blir enig om en lønsing iallfall :klem:

~lusa på gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...